Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mylittlejoy schreef:Das natuurlijk wel wat simpel gesteld TS. Uit jouw bericht komt het naar voren alsof Rindin alles heeft behandeld en hopelijk is het daarmee opgelost. Als over een paar weken blijkt dat er toch meer aan de hand is, lijkt het dan vervolgens alsof Rindin niet weet waar ze mee bezig is, terwijl ze wel degelijk heeft aangegeven sommige dingen niet te kunnen behandelen. Dus ik snap vanuit Rindin dat zij - zeker omdat zij in dit geval van te voren al bij naam bekend is in dit topic als behandelaar - even aangeeft dat zij niet alles heeft kunnen behandelen.
kiwiwitje schreef:mylittlejoy schreef:Das natuurlijk wel wat simpel gesteld TS. Uit jouw bericht komt het naar voren alsof Rindin alles heeft behandeld en hopelijk is het daarmee opgelost. Als over een paar weken blijkt dat er toch meer aan de hand is, lijkt het dan vervolgens alsof Rindin niet weet waar ze mee bezig is, terwijl ze wel degelijk heeft aangegeven sommige dingen niet te kunnen behandelen. Dus ik snap vanuit Rindin dat zij - zeker omdat zij in dit geval van te voren al bij naam bekend is in dit topic als behandelaar - even aangeeft dat zij niet alles heeft kunnen behandelen.
Hier ben ik het wel mee eens, daar doelde ik dan ook wel een beetje op in mijn berichten.
Murosch schreef:Bedankt voor de reacties. Ze heeft zich met een lichte verdoving (ik was voorbereid) wel laten behandelen en ze is met name in het lage rug gebied gemobiliseerd. Ik heb goede tips en huiswerk gekregen. Nu eerst aan de longe een weekje en dan kijken in hoeverre er verbetering is. Vanmorgen toen ik ze naar de wei bracht merkte ik wel dat ze met veel grotere passen naast me stapte, maar goed, eerst maar even afwachten. Woensdag komt de smid ook (hoogste tijd door omstandigheden) om haar weer netjes op de voetjes te zetten. Ze heeft 1 steilere voorhoef en als ze wat langer niet bekapt is merk je dat wel een beetje.
Rindin schreef:Is natuurlijk niet helemaal het hele verhaal. Ik heb dingen behandeld die ik kon behandelen, maar ik heb ook dingen gevonden waar ik niet voor kon behandelen en het advies heb gegeven daar verder onderzoek naar te doen.
TS weet nu meer, ik heb mijn ideeën geuit en adviezen gegeven en ik hoop dat het voor paard en TS helemaal goed gaat komen
mylittlejoy schreef:Das natuurlijk wel wat simpel gesteld TS. Uit jouw bericht komt het naar voren alsof Rindin alles heeft behandeld en hopelijk is het daarmee opgelost. Als over een paar weken blijkt dat er toch meer aan de hand is, lijkt het dan vervolgens alsof Rindin niet weet waar ze mee bezig is, terwijl ze wel degelijk heeft aangegeven sommige dingen niet te kunnen behandelen. Dus ik snap vanuit Rindin dat zij - zeker omdat zij in dit geval van te voren al bij naam bekend is in dit topic als behandelaar - even aangeeft dat zij niet alles heeft kunnen behandelen.
Thebiglion schreef:Snap dat longeren niet, is de pest voor paardenbenen en ruggen. Af en toe een noodzakelijk kwaad als ze uit moeten dollen, maar verder vooral niet doen.