Cursus : Hoe laad je een lastig paard ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 01:12

CCCCorine"]
[quote="DePennyBitch schreef:
Ik heb over twee weken wedstrijd en het enige waar ik me mee bezig houd is: hoe gaat die zever-zak van mij de trailer op???!!

Ik had hem, voordat ik hem reed, al een keer met vlechtjes en wit voetje de blubber in zien rennen (met zeer kwade amazone er achteraan rennend) omdat hij zich weer eens losgerukt had.

Had je toevallig al aan een hengstenbit gedacht?
[/quote]

Dat heb ik bij die t*ru*t van mij ook al geprobeerd maar als ze niet willen lukt het gewoon niet..

Die van mij is gewoon aan het klieren, echt zo van je kunt mij toch niet houden.. maar het trucje doek over het hoofd heeft twee maal geholpen en nu ook niet meer..

Vrijdag ook weer naar de les geweest en gewoon weer een uur bezig geweest, maar geen drupel angst bij haar echt helemaal niks..

toen gewoon goed met de zweep de achter en toen had ze zoiets of ik moet echt en ze loopt er zo in..

Dus als mensen zeggen je moet het met rust doen, ik geloof er niet in..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 12:54

pearl_tje"]
[quote="CCCCorine"][quote="DePennyBitch schreef:
Ik heb over twee weken wedstrijd en het enige waar ik me mee bezig houd is: hoe gaat die zever-zak van mij de trailer op???!!

Ik had hem, voordat ik hem reed, al een keer met vlechtjes en wit voetje de blubber in zien rennen (met zeer kwade amazone er achteraan rennend) omdat hij zich weer eens losgerukt had.

Had je toevallig al aan een hengstenbit gedacht?
[/quote]

Dat heb ik bij die t*ru*t van mij ook al geprobeerd maar als ze niet willen lukt het gewoon niet..

Die van mij is gewoon aan het klieren, echt zo van je kunt mij toch niet houden.. maar het trucje doek over het hoofd heeft twee maal geholpen en nu ook niet meer..

Vrijdag ook weer naar de les geweest en gewoon weer een uur bezig geweest, maar geen drupel angst bij haar echt helemaal niks..

toen gewoon goed met de zweep de achter en toen had ze zoiets of ik moet echt en ze loopt er zo in..

Dus als mensen zeggen je moet het met rust doen, ik geloof er niet in..
[/quote]

Ik bedoelde het hengstenbit ook niet om hem op die manier mee de trailer in te sleuren. Ik vind het vooral een uitkomst als een paard zich lomp los wil rukken. Met een halster ben je hem dan wel kwijt, maar met een hengstenbit is de kans toch een heel stuk groter dat hij niet los komt.

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:27

OOOHHHH jawel hoor die van mij wel