Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kimmie25501 schreef:Elise, ik kan eigenlijk niet zo goed uitleggen hoe ik het kan zien. Maar je ziet op de foto dat je schouders al naar voren zijn, en dat je je rug een beetje bol trekt.
deksel, qua rug houding wel, op die foto zie je wel heel goed dat je nek voor je romp staat. Ben je ooit onderzocht op scoliose?
). Ook heb ik niet echt pijnklachten in mijn rug (afgezien van het maandelijkse kwaaltje)
.
Naskapower schreef:Voor alle mensen van wie de tenen kapstokken zijn:
tenen naar binnen draaien doet zeer, is ook slecht voor je gewrichten want je forceert de boel.
Til je been op vanuit de heup, draai je been nu iets naar binnen zodat je knie richting het zadel gaat.
Je been ligt nu platter tegen het zadel waardoor je steviger zit, een eventuele stoelzit verminderd en je teen staat netjes naar voren.
Dit was met recht de beste houding tip die ik van mijn instructrice (xDreamerx @ bokt) gehad heb
Wat vinden jullie van deze foto?
Mijn eigen opmerkingen zal ik morgen geven.
[ [url=m/0X4UNc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je handen mag je dragen, hakken uitdrukken en je voet naar binnen. Wat ik me afvraag is: ik heb tot nu toe geen pijn gehad met het naar binnendraaien? Ben ik een uitzondering of hoe zit dat?
Naskapower schreef:Wil iemand nog een reactie geven op mijn foto op de vorige pagina?
Irishuizinga schreef:@celine_famke
Onderbenen iets naar voren leggen en hakken iets meer uitdrukken. Ik heb het idee dat als je gaat staan je iets naar voren valt (dit komt doordat je benen iets teveel naar achter liggen.)
En handen rechtop.
Voor de rest heel netjes.
Peelie schreef:@celine_famke, ik krijg het idee dat je je onderrug wat vast zet waardoor je je onderbenen erg ver onder je lichaam steekt.
Als je je onderrug wat meer los laat, dan gaan je benen ook meer ontspannen en beter afhangen.

http://ihperformance.com/2015/02/do-you ... -patterns/