Paard gaat vol in rengalop en is niet meer te stoppen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Juulxx

Re: Paard gaat vol in rengalop en is niet meer te stoppen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-14 10:06

Haha zeker waar!;)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 10:18

Wat een fijne update :-) Hopelijk kun je met deze begeleiding deze stijgende lijn volhouden :-)

Baloedebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 13:58

Goed om te horen dat het goed gaat, met een goede instructeur kan je een heel eind komen!

esmeerodrigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 10:40

leuk om te horen! ik ben wel benieuwd naar meer updates en hoe jullie groeien :)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 12:02

Aah wat fijn om te horen!! :D toppie!

Juulxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 12:22

komt helemaal goed esmeehh
ja callandra ze is wel goed hoor..!

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 08:12

Nicky1963 schreef:
essie_blue schreef:

Wat is dit voor een debiele opmerking?? Jeetje he :') :evaw:

Ben het overigens eens met Sammie, vind dat dit topic wat persoonlijk is geworden.. En Caily schaam me.. Wat een belachelijk lompe opmerkingen. :n
Vind het überhaupt jammer dat het nu weer zo persoonlijk moet, snap ook niet dat sommigen alles maar zomaar aannemen. Wie weet heeft Liesje wel gewoon een hekel aan TS en wie weet is TS echt een eigenwijze drol :+ Beetje simpel om dat allemaal zo maar aan te nemen.

1 ding is zeker, tinkerlief luistert voor geen meter en dat moet opgelost worden. Helaas is dat niet 1,2,3 op te lossen, en dus heb ik een hele originele tip: zorg voor goede begeleiding.

En bedankt he? Gelukkig reageert TS wel respectvol op mijn opmerking, sterker nog: ze was het met me eens.... Debiele opmerking... *voel je je aangesproken?*

Of ik me voel aangesproken? Nou denk het niet hoor :+ :+ Ik weet wel beter.

Ik vind het gewoon schandalig hoe sommige mensen hier reageren, hoezo 'arm, arm paard'? Zo raar zit ze op die foto's niet hoor. En dat TS het met je eens was, tja ze reageert hartstikke vriendelijk en netjes op iedereen en petje af. Want van zulke reacties was ik al uit m'n slof geschoten. Worden ook veel nuttige tips gegeven, door bijvoorbeeld Joolien, daar heeft TS tenminste wat aan. Ts fijn dat het beter gaat!! Komt helemaal goed met jullie, rustig opbouwen :)

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:18

essie_blue schreef:
Of ik me voel aangesproken? Nou denk het niet hoor :+ :+ Ik weet wel beter.

Ik vind het gewoon schandalig hoe sommige mensen hier reageren, hoezo 'arm, arm paard'? Zo raar zit ze op die foto's niet hoor. En dat TS het met je eens was, tja ze reageert hartstikke vriendelijk en netjes op iedereen en petje af. Want van zulke reacties was ik al uit m'n slof geschoten. Worden ook veel nuttige tips gegeven, door bijvoorbeeld Joolien, daar heeft TS tenminste wat aan. Ts fijn dat het beter gaat!! Komt helemaal goed met jullie, rustig opbouwen :)

Wat geweldig dat jij wel beter weet. Tenminste 1 iemand die het weet dan :evaw:

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:47

Moderatoropmerking:
Is het mogelijk om dergelijke persoonlijke uithalen naar elkaar weg te laten uit dit topic? De TS is hier niet mee geholpen.

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 10:10

Graag!

Juulxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 17:02

UPDATE!

Heyhey!

Nou het is weer mogelijk om probleem loos in de bak te rijden!
Ze bokt hooguit nog 1/2 x omdat ze het dan echt moeilijk vind maar als je vol blijft houden gaat het super goed!
Ik ben helemaal happy en baal ervan tot ik niet veel eerder een osteopaat bij heb gehaald :=

Dit was me laatste update!! Bedankt iedereen voor jullie hulp en tips!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 17:21

Hai TS. Fijn je vooruitgang! Proficiat.
Je topic helemaal door gelezen. Heb ooit een vrouw met tinker met hetzelfde probleem geholpen met buiten rijden. Hoe? Eerste buiten rit. Tinker ging achter mij aan. We hebben NIET gegaloppeerd en we gingen af en toe in draf door smalle bospaadjes waar passeren niet mogelijk was. Vooral het accent op rust gelegd en tinker moest achter blijven (kon ik mijn paard omgooien mocht hij willen vertrekken). Dat hebben we heel langzaam opgebouwd. Maar galopperen hebben we nog lang achter wege gelaten (dus zeker niet op strand gaan doen). Want galopperen is impuls opwekkend en risico nemen is niet goed. Dus wellicht kun je iemand vinden en ook op deze manier het buiten rijden heel rustig oppakken. Tinker werd steeds rustiger toen hij begreep dat racen verleden tijd was en problemen zijn allang voorbij.

esmeerodrigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 20:38

Juulxx schreef:
UPDATE!
Nou het is weer mogelijk om probleem loos in de bak te rijden!
Ze bokt hooguit nog 1/2 x omdat ze het dan echt moeilijk vind maar als je vol blijft houden gaat het super goed!
Ik ben helemaal happy en baal ervan tot ik niet veel eerder een osteopaat bij heb gehaald :=

Dit was me laatste update!! Bedankt iedereen voor jullie hulp en tips!

Super ! :)