Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hopelijk kun je met deze begeleiding deze stijgende lijn volhouden
toppie! Nicky1963 schreef:essie_blue schreef:
Wat is dit voor een debiele opmerking?? Jeetje he![]()
![]()
Ben het overigens eens met Sammie, vind dat dit topic wat persoonlijk is geworden.. En Caily schaam me.. Wat een belachelijk lompe opmerkingen.
Vind het überhaupt jammer dat het nu weer zo persoonlijk moet, snap ook niet dat sommigen alles maar zomaar aannemen. Wie weet heeft Liesje wel gewoon een hekel aan TS en wie weet is TS echt een eigenwijze drolBeetje simpel om dat allemaal zo maar aan te nemen.
1 ding is zeker, tinkerlief luistert voor geen meter en dat moet opgelost worden. Helaas is dat niet 1,2,3 op te lossen, en dus heb ik een hele originele tip: zorg voor goede begeleiding.
En bedankt he? Gelukkig reageert TS wel respectvol op mijn opmerking, sterker nog: ze was het met me eens.... Debiele opmerking... *voel je je aangesproken?*
Ik weet wel beter.
essie_blue schreef:Of ik me voel aangesproken? Nou denk het niet hoor![]()
Ik weet wel beter.
Ik vind het gewoon schandalig hoe sommige mensen hier reageren, hoezo 'arm, arm paard'? Zo raar zit ze op die foto's niet hoor. En dat TS het met je eens was, tja ze reageert hartstikke vriendelijk en netjes op iedereen en petje af. Want van zulke reacties was ik al uit m'n slof geschoten. Worden ook veel nuttige tips gegeven, door bijvoorbeeld Joolien, daar heeft TS tenminste wat aan. Ts fijn dat het beter gaat!! Komt helemaal goed met jullie, rustig opbouwen
Juulxx schreef:UPDATE!
Nou het is weer mogelijk om probleem loos in de bak te rijden!
Ze bokt hooguit nog 1/2 x omdat ze het dan echt moeilijk vind maar als je vol blijft houden gaat het super goed!
Ik ben helemaal happy en baal ervan tot ik niet veel eerder een osteopaat bij heb gehaald![]()
Dit was me laatste update!! Bedankt iedereen voor jullie hulp en tips!