Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Aqua8horse"]
Ik zeg helemaal niets over mijn methode???![]()
En ik dring niemand wat op. .
[/quote]
[quote="Aqua8horse schreef:[Als Ozep zo moeilijk is, zou ik haar graag en goed kunnen helpen om dat doel wat makkelijker en sneller te kunnen bereiken(zonder hulpteugels)...maar ja dat wil Sjuimpje niet. Ik heb daar al heel veel mensen mee geholpen maar kennelijk wil ze het van mij niet aannemen. Toch jammer, ik heb haar al eens(geloof een keer of 3) aangeboden om haar gratis te laten voelen wat ik bedoel..
[/quote]
Jippie schreef:Beste Aqua,
Al diverse keren hebben Bokkers je verzocht om foto's te plaatsen van paarden die volgens jou wel fijn lopen en foto's van je eigen paarden in training. Maar zo lang jij te laf bent om ook maar een klein kijkje in je eigen keuken te geven lijkt het me het beste dat je je onthoud van elk negatief commentaar op welke foto dan ook.
Op deze manier lijkt het er verdacht veel op dat je jezelf aan het omhoog halen bent door anderen neer te trappen. Zulk commentaar komt de sfeer op Bokt zeker niet ten goede.
Aqua8horse"]
Ik zeg precies hetzelfde als jouw instructrice, dat kan ik goed weten omdat ik heb gelezen wat jouw instructrice zegt en wat ik zelf doe. .
[/quote]
[quote="Aqua8horse schreef:Ik heb nog nooit gezegd dat Sjuimpje niet kan rijden. Ik zeg alleen dat het systeem wat ze gebruikt niet goed is voor een paard.

Luke schreef:Loopt je paardje altijd met zijn oortjes naar achteren? Wel een erg mooi paard!!! Maar ik vind hem zo boos kijken.

* [/EDIT] youngster schreef:Ik vind het trouwens knap dat je van een foto kan beoordelen of het paard negatieve of positieve spanning heeft..
Ctal schreef:Ik dacht dat aqua zelfs een soort open dag had gehouden![]()
Maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik ben geen expert op het gebied van verzameling omdat ik dat zelf ook nog moet leren, dus daar zeg ik verder niks over.Het is iig wel een mooi paard!
Tigger"]
[quote="Aqua8horse"][quote="Lenn schreef:Waarom o waarom heeft iedereen zo de pik op aqua terwijl hij alleen maar wil helpen op een imo paardvriendelijke manier.
Wat hij zegt is inderdaad bij voorbaat al gedoemd omdat hij niet bij 'de popi's' hoort.
-->dit is wat ik ervan gezien heb

Jippie schreef:Beste Aqua,
Al diverse keren hebben Bokkers je verzocht om foto's te plaatsen van paarden die volgens jou wel fijn lopen en foto's van je eigen paarden in training. Maar zo lang jij te laf bent om ook maar een klein kijkje in je eigen keuken te geven lijkt het me het beste dat je je onthoud van elk negatief commentaar op welke foto dan ook.
Op deze manier lijkt het er verdacht veel op dat je jezelf aan het omhoog halen bent door anderen neer te trappen. Zulk commentaar komt de sfeer op Bokt zeker niet ten goede.
Aqua8horse"]
Soory hoor, wat jij zegt klopt helemaal niet. Ik dring niemand wat op, ik zeg helemaal niet dat ik de enige ben die haar kan helpen enz. Blijf even in de realiteit zou ik zeggen.
Als mensen het niet begrijpen of snappen, kunnen ze ook geen oordeel geven. Daarom heb ik ze uitgenodigd om het te ervaren dus te voelen omdat ze geen idee hebben van wat wij precies doen en kunnen. Dat willen ze niet, prima maar ze blijven wel kritiek geven op iets waarvan ze niet precies weten hoe het gaat of of het zelfs wel mogelijk is. Dat vind ik raar, hoe kan je nou oordelen over iets als je het helemaal niet kent? We hebben ook net nog op de wetenschappelijke pagina van de Volkskrant gestaan met een intervieuw, zou die krant zijn naam aan mensen wagen die onzin verkopen? Dit even ter zijde. Een aantal blijven maar kritiek leveren, vaak altijd negatief over iets wat ze niet kennen. Ze oordelen en veroordelen dus in de ruimte. Daarom heb ik ze dat een paar keer aangeboden. Dat is wel even een heel ander verhaal.
Ik zeg ook helemaal niet dat iemand moet komen, daar zijn ze vrij in. Maar dan ook niet van die ? kritieken geven totdat je daadwerkelijk kan oordelen.
Wij hebben veel ervaring met het oplossen van problemen bij paarden, oa. ook dit stukje wat Sjuimpje beschrijft. Ervaringen, dus resultaat.
Opdringen van een mening: wie doen dat hier nu eigenlijk???
[/quote]Het gaat hier niet om een mening, maar om een methode![]()
Meningen kun je niet opdringen, methodes net zo hard niet...
Maar dat wil niet zeggen dat Sjuimpje ook geholpen wil worden door jou. Wat ik al eerder zei, kritiek geven is goed, heel goed juist. Maar aangezien Sjuimpje al meerdere malen heeft aangegeven niet door jou geholpen te willen worden, accepteer dat dan!!! Is dat nou zo moeilijk? Blijf niet doorzeiken over dat jij haar kan helpen. Ze heeft geen wereld probleem, ze heeft begeleiding. Ik denk dat Sjuimpje haar eigen hulp heeft.
En over die krant, kranten doen wel meer om hun pagina's te vullen..![]()
O ja en omdat lezen ook een vak is, Nog 1 keer;
[quote="Aqua8horse"]
[/quote]
[quote="Aqua8horse schreef:Als Ozep zo moeilijk is, zou ik haar graag en goed kunnen helpen om dat doel wat makkelijker en sneller te kunnen bereiken(zonder hulpteugels)...maar ja dat wil Sjuimpje niet. Ik heb daar al heel veel mensen mee geholpen maar kennelijk wil ze het van mij niet aannemen. Toch jammer, ik heb haar al eens(geloof een keer of 3) aangeboden om haar gratis te laten voelen wat ik bedoel..
Kleintje"]
[quote="Lenn schreef:Waarom o waarom heeft iedereen zo de pik op aqua terwijl hij alleen maar wil helpen op een imo paardvriendelijke manier.
Wat hij zegt is inderdaad bij voorbaat al gedoemd omdat hij niet bij 'de popi's' hoort.
-->dit is wat ik ervan gezien heb
Tigger"][/quote]
[quote="Aqua8horse"]Soory hoor, wat jij zegt klopt helemaal niet. Ik dring niemand wat op, ik zeg helemaal niet dat ik de enige ben die haar kan helpen enz. Blijf even in de realiteit zou ik zeggen.
Als mensen het niet begrijpen of snappen, kunnen ze ook geen oordeel geven. Daarom heb ik ze uitgenodigd om het te ervaren dus te voelen omdat ze geen idee hebben van wat wij precies doen en kunnen. Dat willen ze niet, prima maar ze blijven wel kritiek geven op iets waarvan ze niet precies weten hoe het gaat of of het zelfs wel mogelijk is. Dat vind ik raar, hoe kan je nou oordelen over iets als je het helemaal niet kent? We hebben ook net nog op de wetenschappelijke pagina van de Volkskrant gestaan met een intervieuw, zou die krant zijn naam aan mensen wagen die onzin verkopen? Dit even ter zijde. Een aantal blijven maar kritiek leveren, vaak altijd negatief over iets wat ze niet kennen. Ze oordelen en veroordelen dus in de ruimte. Daarom heb ik ze dat een paar keer aangeboden. Dat is wel even een heel ander verhaal.
Ik zeg ook helemaal niet dat iemand moet komen, daar zijn ze vrij in. Maar dan ook niet van die ? kritieken geven totdat je daadwerkelijk kan oordelen.
Wij hebben veel ervaring met het oplossen van problemen bij paarden, oa. ook dit stukje wat Sjuimpje beschrijft. Ervaringen, dus resultaat.
Opdringen van een mening: wie doen dat hier nu eigenlijk???
[/quote]Het gaat hier niet om een mening, maar om een methode![]()
Meningen kun je niet opdringen, methodes net zo hard niet...
Maar dat wil niet zeggen dat Sjuimpje ook geholpen wil worden door jou. Wat ik al eerder zei, kritiek geven is goed, heel goed juist. Maar aangezien Sjuimpje al meerdere malen heeft aangegeven niet door jou geholpen te willen worden, accepteer dat dan!!! Is dat nou zo moeilijk? Blijf niet doorzeiken over dat jij haar kan helpen. Ze heeft geen wereld probleem, ze heeft begeleiding. Ik denk dat Sjuimpje haar eigen hulp heeft.
En over die krant, kranten doen wel meer om hun pagina's te vullen..![]()
O ja en omdat lezen ook een vak is, Nog 1 keer;
[quote="Aqua8horse"]
[/quote]
[quote="Aqua8horse schreef:Als Ozep zo moeilijk is, zou ik haar graag en goed kunnen helpen om dat doel wat makkelijker en sneller te kunnen bereiken(zonder hulpteugels)...maar ja dat wil Sjuimpje niet. Ik heb daar al heel veel mensen mee geholpen maar kennelijk wil ze het van mij niet aannemen. Toch jammer, ik heb haar al eens(geloof een keer of 3) aangeboden om haar gratis te laten voelen wat ik bedoel..
Aqua8horse schreef:Kritiek geven is helemaal niet erg, dat is juist gezond...
maar dan moet je wel weten waar je over praat, lijkt mij!

Samsam"]
[quote="Aqua8horse"] Ik zeg precies hetzelfde als jouw instructrice, dat kan ik goed weten omdat ik heb gelezen wat jouw instructrice zegt en wat ik zelf doe. .
[/quote]
[quote="Aqua8horse schreef:Ik heb nog nooit gezegd dat Sjuimpje niet kan rijden. Ik zeg alleen dat het systeem wat ze gebruikt niet goed is voor een paard.
Het gaat over Sjuimje en Ozep. Als je zo verlegen zit om posts open dan aub een eigen topic. Maar ga niet steeds de topics van anderen verzieken. Want het zal niet lang meer duren dat hier door jouw medewerking ook een slotje op kan. Jippie schreef:Voor Aqua:
Ik vind het werkelijk diep triest worden.
Sjuim is trots op haar paard en wil dat met ons delen door wat foto's te laten zien, prima daar is Bokt voor. Opbouwende kritiek moet kunnen.
Maar dit topic dreigt het zo veelste topic te worden van Aqua die op iedereen kritiek weet te leveren en iedereen kan vertellen wat ze fout doen en dat iedereen toch maar vrijblijvend bij haar moet komen voor een les.
Daar gaat dit topic helemaal niet over!!!Het gaat over Sjuimje en Ozep. Als je zo verlegen zit om posts open dan aub een eigen topic. Maar ga niet steeds de topics van anderen verzieken. Want het zal niet lang meer duren dat hier door jouw medewerking ook een slotje op kan.