Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)....en ieder paard verschild en reageerd anders maar veel succes !!!!! en ja als je onzeker bent van de winter even longeren van te voren scheeld een hoop blauwe/modder plekken! Gabbielover schreef:Ik denk dat je het nooit weet, en dat een paardje nog alle kanten uit kan als hij nog maar zo kort zadelmak is. Maar er zijn er vast ook genoeg die gewoon een rustig karakter hebben, en van zichzelf meewerken.

Slofje schreef:Niet het topic doorgelezen, maar: ik heb een paar jaar geleden met een penny-hoofd een welsh x fries ingereden, daar was ook niets aan, liefste sul van de wereld met een voorzichtigheid van hier tot ginder.
Zus -veel ieler en kleiner dan ik/als ik/dan mij/als mij- heeft ook een shetter ingereden, ging hetzelfde.
Dus denk niet dat er persé nog iets aan moet komen.
Ik hoop erop want het gaat nu zo lekker, ze loopt lekker ontspannen. De galop gaat steeds beter. Tuurlijk gaat ze weleens op de loop van iets "raars" maarja dat doen oude paarden ook.