gijsenkim schreef:nu weet ik het zeker Jammer
Hier nog een. Heel erg jammer.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
manier de dagelijkse prakijk kan zijn voor velen...friemel schreef:Geen antwoord?
I arrest my case.
Hoop dat je naar je paard niet dezelfde jammer houding aanneemt zoals je mij hier hebt benaderd.
Ik wens jullie veel geluk en bevestiging van je bestaande overtuigingen en argwaan hier in deze comfort zone!
Lovely schreef:Toch vind ik het vreemd dat we hier uitgenodigd worden om de mehode van Aqua8horse te bekijken en te bediscussieren zonder dat Aqua8horse bij de discussie betrokken wil worden, ik vind dat een beetje aparte manier van doen.
Citaat:I arrest my case.
Tyrza schreef:niet van het betoog, maar de eeuwig wederkerende vragen/opmerkingen word ik een beetje moedeloos van. Het komt steeds op hetzelfde neer. Dat is voor mij persoonlijk niet meer de moeite waard om me daar nog druk om te maken. Ik word er hoogstens moe van...
joyce B schreef:Revolutionair: revolver: omkeren: sterk tegen het bestaande ingaand...
Hoeft dus niet nieuw te zijn, kan ook iets ouds zijn wat in onbruik is geraakt en daardoor niet meer of maar weinig in gebruik oftewel vergeten...
Zodat nu een andere (nieuwere?manier de dagelijkse prakijk kan zijn voor velen...
Heb het woordenboek er dan toch maar eens bijgepakt, als er zo gemuggezift wordt over het woordje revolutionair wat Aqua8horse gebruikt...

[/quote]