Dravers merrie weer eens aan het werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:09

o0eefje0o schreef:
verder zoeken na tand ars mest onder zoek urine onderzoek en meerder DA bezoeken door 2 verschillende DA praktijken! een osteopaat uit antwerpen sorry wat kan de eigenaarresse nog meer doen?

Misschien een spuitje geven of op de wei laten staan en een lekker oude dag gunnen???
Dat beessie is toch doodongelukkig.
Waar zijn jullie mee bezig?

Don_Zhivago

had jij verwacht dat je positieve berichten zou krijgen na dat topic van de eigenaar van dit paard..

ik vind dat je erom gevraagd hem.. het paard is daar al helemaal afgekraakt en de eigenaar ook, en jij dacht positieve reacties te krijgen?!?!?!?
denk ff na..

xjesssicaa

o0eefje0o schreef:
maar goed ik ga stoppen met verdedigen iedereen hier heeft net zolang gestudeerd als een DA en osteo en hebben dezelfde onderzoeken gedaan als hun en het paardje in het echt gezien!

ben blij dat jullie open staan voor een ander zicht erop!

als ik zeg jullie hebben helemaal gelijk zullen jullie vast blij zijn!

kijk net als andere hier ook vooral in mijn andere topic's over mijn eigen paarden vooral mijn veulen is zielig en de foto's zijn onverantwoord en mijn 2,5 jarige longeren met zadel en steigbeugels eraan is ook verschrikkelijk!

en hoe kun je zeggen dat het paardje er niet aan toen is? zet het paardje een maand op de wei en zie het verschil na dit paardje is het egoistische om het alleen op de wei te zetten

agh gatverdamme zeg, geef gewoon toe dat dit paard er niet uit ziet! een normaal iemand zal dat ook zeggen echt belachelijk!

Anoniem

o0eefje0o schreef:
omdat ik op de pc de foto;s zag en wij trot zijn op wat het paardje al bereikt heeft en al veel aangekomen is! omdat het voor wish heel netjes was dat ze netjes met koppie omlaag liep!

enomdat het idee er was dat het ook optische is dat wish zo mager is

Nou ze is niet alleen optisch zo mager.. en d'r hoofdje zo laag.. beest kan d'r hoofd amper opheffen zo verzwakt is ze. Maar flink doorrijden hoor.. ik ken nog wat mensen die wat zwaarder zijn dan jij.. is dat een optie? Ik word er een beetje sarcastisch van omdat je zo overduidelijk trots op jezelf bent terwijl je jezelf kapot zou moeten schamen om wat je dat dier aan doet.

Echt echt misselijkmakend :(

En wat je er verder aan kan doen? Mijn idee is beestje aan iemand overhandigen die er wel verstand van heeft en niet meer terug kijken. Een andere hobby zoeken.. kantklossen ofzo. Maar NOOIT meer op dit paardje rijden tot ze ECHT genezen is.

Dit is het laatste wat ik er van zeg.. maar er is niets om trots op te zijn. Jullie helpen het paard nog wat stapjes verder de dood in.

Neonlight
Moderator Over Paarden

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.