Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pjotr schreef:bedankt voo alle reacties en nu zeg ik ff iets voor de 10e keer *hihihi*
ik heb al les......
groetjes maar er word zeker aan gewerkt maar ik zeg wel eerlkijk ik wil gewoon foto's laten zien dus doe ik dat gewoon.
ook al is het niet perfect.
kunnen jullie het altijd blijven volgen *hihihiih*
xxappiexx schreef:Zij laat tenminste ook wat zien van zichzelf in haar profiel! Bij jou zie ik helemaal niks staan! nog geen lettertje info! ik vind dat er leuke foto's in haar profiel staan, misschien niet allemaal geweldig goed maar toch, ze laat wat van zichzelf weten en is niet bang voor kritiek!
Ik zet ff geen rijfoto's op bokt omdat ik weet dat het allemaal nog niet perfect is en nou ook ff geen bergen commentaar kan hebben. Maar als het allemaal ook bij mij stukken beter gaat zet ik die minder goeie foto's er ook op!
dus Nimmerdor? staan er bij jou geen foto's omdat het bij jou net zo goed niet zo geweldig gaat, of wat? plaatsen kun je ze toch wel? er is toch wel iemand die dat kan?!

Debo"]
[quote="pjotr schreef:bedankt voor jullie ractie dus nu kunnen ze zien dat het niet in de krul getrokken is.
sorry moest er even uit!!!!!!!1

pjotr schreef:nimmedor (ofziets)
ik heb die foto's in mn profiel gezet omdat ik niet bang ben dat ik het verkeerd gedaan heb dat weet ik ook maar dan kunnen ze volgend jaar weer een keer kijken en dan zeggen mensen zozo die heeft het toch maar voor elkaar gekregen met goede tips van bokt....
die ik van jou niet krijg.
ik ben niet bang voor kritiek want daar leer je van.
daarom durf ik ook foto's te zetten waar het niet goed op gaat.
ik leer van mn fouten jij waarschijnlijk niet
sorry hoor maar hier kan ik niet tegen, want ik wil graag leren. en ja ik rijd met een stan met rubber erop en neej dat kun je niet zien want dat deel zit in zn mond ik rijd ook met rubberen trens en dubbel gebroken bit.
maar dit bit vind pjotr fiujn hierop loopt hij ruztis het gaat om de kinketting ik ben nameijk aan het kijken vor gebroken pelham met kinketting.
dus... sorry hoor moest er even uit