foto's pjotr aan de teugel IN DRAF

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:22

nou dat vind ik dus LEF hebben!
zouden meer mensen moeten doen, de meesten zetten alleen de foto's op waarop je de fouten niet ziet.
maar dan moet je wel tegen kritiek kunnen en laat ze maar gewoon zeiken!
of zet erbij dat je weet wat je allemaal fout doet en dat het nog niet perfect is, en dat je les hebt, misschien houden ze dan hun mond??
ik wens je nogmaals heel veel succes meiske, gewoon oefenen en goed luisteren naar je lesgeefmens, veel oefenen , dan komt dat eg wel goed!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 19:24

pjotr schreef:
bedankt voo alle reacties en nu zeg ik ff iets voor de 10e keer *hihihi*
ik heb al les......
groetjes maar er word zeker aan gewerkt maar ik zeg wel eerlkijk ik wil gewoon foto's laten zien dus doe ik dat gewoon.
ook al is het niet perfect.
kunnen jullie het altijd blijven volgen *hihihiih*

oei ik keek even in je profiel als je de mond van je pony stuk wil trekken moet je VOORAL zo doorgaan!kijk eens je zit met je rug krom hem 'in de krul' te trekken met die stang!!!
zo werkt dat niet meisje
Ik vind dat mensen met een stang kunnen rijden als ze WETEN hoe je dat moet doen maar sorry als ik in je profiel kijk
zoek gauw hulp bij het rijden..............

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 19:41

Zij laat tenminste ook wat zien van zichzelf in haar profiel! Bij jou zie ik helemaal niks staan! nog geen lettertje info! ik vind dat er leuke foto's in haar profiel staan, misschien niet allemaal geweldig goed maar toch, ze laat wat van zichzelf weten en is niet bang voor kritiek!

Ik zet ff geen rijfoto's op bokt omdat ik weet dat het allemaal nog niet perfect is en nou ook ff geen bergen commentaar kan gebruiken . Maar als het allemaal met mij beter gaat zet ik die minder goeie foto's er ook op!
dus Nimmerdor? staan er bij jou geen foto's omdat het bij jou net zo goed niet zo geweldig gaat, of wat? plaatsen kun je ze toch wel? er is toch wel iemand die dat kan?!
Laatst bijgewerkt door xxappiexx op 01-07-03 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 19:44

Nimmedor...ik vind dat je wel heel erg overdreven reageert!
Ik vind het heel knap dat je goed kan zien op een foto dat ze z`n mond stuk trekt Verward

Pjotr..ik vind dat het wel vooruit gaat! Ga zo door, misschien ffies wat vaker dan 1 keer in de week dressuren Knipoog

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 19:45

xxappiexx schreef:
Zij laat tenminste ook wat zien van zichzelf in haar profiel! Bij jou zie ik helemaal niks staan! nog geen lettertje info! ik vind dat er leuke foto's in haar profiel staan, misschien niet allemaal geweldig goed maar toch, ze laat wat van zichzelf weten en is niet bang voor kritiek!
Ik zet ff geen rijfoto's op bokt omdat ik weet dat het allemaal nog niet perfect is en nou ook ff geen bergen commentaar kan hebben. Maar als het allemaal ook bij mij stukken beter gaat zet ik die minder goeie foto's er ook op!
dus Nimmerdor? staan er bij jou geen foto's omdat het bij jou net zo goed niet zo geweldig gaat, of wat? plaatsen kun je ze toch wel? er is toch wel iemand die dat kan?!

Beste stuurlui staan aan wal....
Enneh als je een beetje lef hebt zet je een foto van je zelf neer nimmerdor. Net zo'n rot opmerking als die van.....
Echt slap.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 19:57

ik weet niet wat je ermee bedoeld Sherwood, maar ik heb het ff anders geformuleert...misschien dat het anders overkwam bij jou?

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 20:57

Debo"]
[quote="pjotr schreef:
bedankt voor jullie ractie dus nu kunnen ze zien dat het niet in de krul getrokken is.

ziet er toch niet echt ontspannen uit.. je hebt je handen ver naar achter en onder en je teugels staan behoorlijk strak.. Ik vind het er alsnog uit zien alsof ie "in de krul getrokken is" ...

Waarom wil jejezelf zo nodig hard beweizen? Omdat mensen hier zeggen dat ie "aan de teugel" moet lopen ga je zo erg je best doen.. Dit kan niet in 1 dag maar daar moet je voor trainen...
[/quote]

debo waarom moet je altijd zoveel kommentaar geven ik heb jou nog nooit echt zien rijden met jou paard..
dus wees niet zow on aardig.. je doet latijd als of jou paard alles is.. maare als andere blij zijn dat hun paard iets akn waar ze opgeoefend hebben dan moet je altijd zo hard mogelijk kommentaar geven jouw paard staat zo vaak met zijn oren in zijn nek en zoniet dan zet je die der niet op omdat je dan bang ben dat ze caommentaar gaan geven.. duss kortom waar andere mensen trots op zijn hoeft jij niet af te kraken!!!!!!! Boos! sorry moest er even uit!!!!!!!1

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 21:59

nimmedor (ofziets)
ik heb die foto's in mn profiel gezet omdat ik niet bang ben dat ik het verkeerd gedaan heb dat weet ik ook maar dan kunnen ze volgend jaar weer een keer kijken en dan zeggen mensen zozo die heeft het toch maar voor elkaar gekregen met goede tips van bokt....
die ik van jou niet krijg.
ik ben niet bang voor kritiek want daar leer je van.
daarom durf ik ook foto's te zetten waar het niet goed op gaat.
ik leer van mn fouten jij waarschijnlijk niet
sorry hoor maar hier kan ik niet tegen, want ik wil graag leren. en ja ik rijd met een stan met rubber erop en neej dat kun je niet zien want dat deel zit in zn mond ik rijd ook met rubberen trens en dubbel gebroken bit.
maar dit bit vind pjotr fiujn hierop loopt hij ruztis het gaat om de kinketting ik ben nameijk aan het kijken vor gebroken pelham met kinketting.
dus... sorry hoor moest er even uit Boos!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:19

pjotr schreef:
nimmedor (ofziets)
ik heb die foto's in mn profiel gezet omdat ik niet bang ben dat ik het verkeerd gedaan heb dat weet ik ook maar dan kunnen ze volgend jaar weer een keer kijken en dan zeggen mensen zozo die heeft het toch maar voor elkaar gekregen met goede tips van bokt....
die ik van jou niet krijg.
ik ben niet bang voor kritiek want daar leer je van.
daarom durf ik ook foto's te zetten waar het niet goed op gaat.
ik leer van mn fouten jij waarschijnlijk niet
sorry hoor maar hier kan ik niet tegen, want ik wil graag leren. en ja ik rijd met een stan met rubber erop en neej dat kun je niet zien want dat deel zit in zn mond ik rijd ook met rubberen trens en dubbel gebroken bit.
maar dit bit vind pjotr fiujn hierop loopt hij ruztis het gaat om de kinketting ik ben nameijk aan het kijken vor gebroken pelham met kinketting.
dus... sorry hoor moest er even uit Boos!

Toch nog even een vraagje: jij zegt dat je leert van je fouten. Eerder in dit topic ga je er nog prat op dat je een keer in de week dressuurmatig rijdt. Dan wijs ik je erop dat het zo niet gaat lukken, maar dat neem je niet van me aan. Heb je daar nu van geleerd?

Door het plaatsen van foto's op bokt ga jij niet leren hoe je moet paardrijden. Foto's blijven een momentopname. Zoals al eerder is gezegd moet je een persoon erbij hebben die je op het moment dat je wat verkeerd doet kan corrigeren (en dat ook doet).

Je hebt overal een weerwoord op. Wij adviseren om langer te gaan zitten, en dan komt er een "ja maar ik was aan het springen"opmerking.
Als ik wat van mijn instructeur heb geleerd is het dat je je wafel dient te houden had tijdens de les. In discussie gaan met "ja, maar...."kon achteraf wel. Hij is de instructeur, en jij bent de leerling.
Dus in dit geval moet je ons als instructeur zien. En dan wil ik ook geen "ja, maar..."horen.

Nimmerdor kwam met kritiek, die ze heel open en heel eerlijk heeft geformuleerd. Het komt wat bot over, maar het is gewoon heel eerlijk. Om dan meteen tegen haar uit te vallen dat zij niet tegen kritiek kan vind ik flauw. Om dan meteen maar te suggereren dat jij er wel tegen kunt omdat je foto's op bokt zet, is ook niet logisch. Want misschien wil je niet zien waarom een ander het niet neerzet? Zelfkennis is namelijk ook heel wat waard, en die heb jij niet. Anders zou je niet lopen op te scheppen dat je paard aan de teugel loopt...

luna_cockie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:37

Goh,wat een commentaar allemaal.

Helaas gaan paarden niet vanzelf goed/ontspannen lopen,en iedereen moet daarvoor (hard) werken.Ieder paard is anders,en de ene ontwikkeld zich sneller dan de ander(presies zoals mensen).Iedereen moest ergens beginnen,of dat nou op eeen paard is die (bijna) uit zichzelf goed/ontspannen loopt of op een paardje die nog heel veel moet leren.

Vergeleken met de vorige foto's van Pjotr vind ik dat het al erg vooruit is gegaan!!Daar mag je trots op wezen!
Gewoon lekker les blijven nemen en plezier maken,daar gaat het om!!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:40

maaar waarom kan da niemand is aardig doen mensen zijn blij dat ze hun paard zelf netjes vinden lopen.. Geef dan is toe dat hij beter loopt en kraak niet alleen af.. Als je mensen afkraakt zak de moed bij die gene in de schoenen.. En je kan niet alle tips gebruiken in 1 keer.. Als zij de paardje zo rijd moet zij dat weten als zij denkt dat zij het zow goed doet en der paard niet pijn doen waarom dan afkraken het is toch geen forum waar je iedereen akn afzeiken...
Degene die iedreen afkraken zoals nimmerdor en debo enzz.. doen jullie alles altijd foutenloos nou zoja dan had ik je allang op tv gezien dus dat is niet het geval dus Kraak in gods naam niet iedereen af zou je zelf ook niet leuk vinden!!!!!!!!!!!!!!!!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:44

Dit gemuts tegen elkaar heeft nu lang genoeg geduurd.
Ik sluit het nu af.