heb ik eindelijk eens 6 pagina's met positive reacties hahaha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Debo schreef:haha ry houd meer van mij als van zijn grasjes is dat geen echte lievde![]()
Dimple schreef:Ik zit weer vol verbazing te lezen dat Bokkers mensen weer zo heerlijk kunnen veroordelen n.a.v een paar foto's.![]()
Zij is tenminst zo eerlijk om de foto's te plaatsen. Nog niet te spreken over mensen die er van alles inhangen en het gewoon niet durven.
Jeetje, laten we elkaar eens in de waarde laten, respecteren om wie en wat we zijn. Op onze manier doet iedereen het beste voor zijn paard. Zullen we de discussie over je paard wel of niet in de wei zeker maar niet oprakelen he!Want wat is nu erger? Je paard laten vereenzamen in een hokkie van 3 bij 4 of elke dag serieus aan het werk met je paard zoals Debo dat doet.
De opmerking 'je doet het nu goed, laten we haar nog een nieuwe kans geven' vind ik helemaal vreemd. We zitten hier toch niet op de kleuterschool? Het zal toch niet zo zijn dat Bokkers haar nu negeren n.a.v een paar foto's?? Nou, dan ken ik er nog wel een paar...............
Debo, ik vind het super wat je doet! Met of zonder bit. Echt heel erg knap, zonder twijfel weet je waar je mee bezig bent anders zou Ryder dit echt niet zomaar doen voor jou!
Succes!
amen dimple
Sonja"]
[quote="Debo schreef:haha ry houd meer van mij als van zijn grasjes is dat geen echte lievde![]()
Debo"]
[quote="boeflover schreef:ze waren aan het zeuren dat debo's showbit een gemeen martelwerktuig is. maar met deze foto's ging ze ff bewijzen dat hij het ook los kan(ik was getuigen, ik nam nl. de foto's)