VRIJheidsdresuur Rydar ZONDER martelvoertuigen....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 14:50

Thanks allemaal , fijn dat de meeste mensen hun "verkeerde beeld"van mij eindelijk kwijt zijn!

heb ik eindelijk eens 6 pagina's met positive reacties hahaha Knipoog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 14:54

Debo schreef:
haha ry houd meer van mij als van zijn grasjes is dat geen echte lievde Lovers Haha!

Berichtje van Milena aan Rydar:
Huuuhhhhhuuhhhhh huhuhuhhhhhiiiiiiiii pffrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hihhhhhhhiiiiiiiiiiiiihu huuuuuuuuuuhhhhhhh pfrrrrr hihihiihiiiii!

(vrije mensenvertaling: "je bent knettergek joh, je kan al die lekkere grasjes wel verpletteren als je niet uitkijkt! Eerst alles opvreten, daarna een kunstje (op voorwaarde dat je d'r 'n snoepie voor krijgt) )

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 15:18

Dimple schreef:
Ik zit weer vol verbazing te lezen dat Bokkers mensen weer zo heerlijk kunnen veroordelen n.a.v een paar foto's.

Zij is tenminst zo eerlijk om de foto's te plaatsen. Nog niet te spreken over mensen die er van alles inhangen en het gewoon niet durven.

Jeetje, laten we elkaar eens in de waarde laten, respecteren om wie en wat we zijn. Op onze manier doet iedereen het beste voor zijn paard. Zullen we de discussie over je paard wel of niet in de wei zeker maar niet oprakelen he! Want wat is nu erger? Je paard laten vereenzamen in een hokkie van 3 bij 4 of elke dag serieus aan het werk met je paard zoals Debo dat doet.

De opmerking 'je doet het nu goed, laten we haar nog een nieuwe kans geven' vind ik helemaal vreemd. We zitten hier toch niet op de kleuterschool? Het zal toch niet zo zijn dat Bokkers haar nu negeren n.a.v een paar foto's?? Nou, dan ken ik er nog wel een paar...............

Debo, ik vind het super wat je doet! Met of zonder bit. Echt heel erg knap, zonder twijfel weet je waar je mee bezig bent anders zou Ryder dit echt niet zomaar doen voor jou!

Succes!

dit is dus precies waarom ik op een beetje een ironische manier moest lachen...

Ik kon het niet zo goed uitleggen.. maar dit is dus precies wat ik bedoel...

amen dimple

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 15:26

Sonja"]
[quote="Debo schreef:
haha ry houd meer van mij als van zijn grasjes is dat geen echte lievde Lovers Haha!

Berichtje van Milena aan Rydar:
Huuuhhhhhuuhhhhh huhuhuhhhhhiiiiiiiii pffrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hihhhhhhhiiiiiiiiiiiiihu huuuuuuuuuuhhhhhhh pfrrrrr hihihiihiiiii!

(vrije mensenvertaling: "je bent knettergek joh, je kan al die lekkere grasjes wel verpletteren als je niet uitkijkt! Eerst alles opvreten, daarna een kunstje (op voorwaarde dat je d'r 'n snoepie voor krijgt) )
[/quote]

whahaha rydar zecht: Ach geplet gras is ook lekker Tong uitsteken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 15:27

Hahaha DAAR is ze het dan waarschijnlijk wel weer mee eens! *LOL* *LOL* *LOL*

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 15:28

wat een brave fjord hee! meestal zijn ze nogal eigenwijs! dit ziet er super cool uit Kwijl

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 15:58

Citaat:
We zitten hier toch niet op de kleuterschool?

Soms denk ik dat sommige de kleuterschool nog niet eens gehaald hebben }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 16:34

Alle bijlessen ten spijt.... Haha!
(ohooooh en nou maak ik me ook schuldig aan een oneliner)
(nu niet meer)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 17:54

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 18:33

echt gaaf dat je dat je paardje kan leren! dat wil ik ook wel, maar ik weet niet hoe
heb jij tips? ze kan nu wel rollen op comando maar de rest lukt niet Frusty
nou heeel knap hoor zo los *LOL*
dagdag

madelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 21:11

ziet er heel gaaf uit Lachen
en met die lange manen doet hij me een beetje aan lester denken (die fjord die marian eerst had)... vooral als ie ligt en zit.. echt super gaaf hoor Lachen

anhiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 00:57

debo,je weet dat wij je super vinden en ry en mexxje ook.laat banketstaaf die hap en ga lekker zo door!ziet er goed uitgroetjes angela hilde en zaffier

Guinni

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 09:48

Kijk, dat vind ik veel meer vrijheidsdressuur, waarom ga je niet gewoon zo shows geven, dat ziet er veel leuker uit voor de mensen en dan hoef je ook niet aan zijn mond te zitten!
Het ziet er veel vrijer uit en ik vind het ook mooier als een paard er niks op heeft!
Echt heel tof! Lachen

pollyfunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 13:38

haha Haha! wat een leuke fjord! Maaruh wat bedoelde je met martelwerktuigen? (ben even nieuwsgierig) sommige mensen kunnen daar wel zo over zeuren zelfs rijden met zweep of spoortjes vinden ze zielig! Haha!

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 00:12

ze waren aan het zeuren dat debo's showbit een gemeen martelwerktuig is. maar met deze foto's ging ze ff bewijzen dat hij het ook los kan(ik was getuigen, ik nam nl. de foto's)

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 08:06

kritiek is makkelijker te leveren dan het bedenken van een goed welgemeend compliment. Opbouwende kritiek is des te moeilijker.

Ik heb helaas ook al eens een opmerking naar mijn hoofd geslingerd gekregen en het enige wat ik dar van heb geleerd is... niet erop ingaan, dat maakt het alleen maar erger ( laat ze maar lekker in hun sopje gaarkoken, of zoals mijn broer zou zeggen: toe maar maak je vrienden mee) En dat er een heleboel bokkers zijn die een andere ( positievere)menig hebben.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 09:02

Super Debo, ziet er prachtig uit.
Ik denk dat veel mensen jaloers zijn op juw prestaties met Rydar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 11:14

boeflover schreef:
ze waren aan het zeuren dat debo's showbit een gemeen martelwerktuig is. maar met deze foto's ging ze ff bewijzen dat hij het ook los kan(ik was getuigen, ik nam nl. de foto's)

hahaals er mensen zijn die het uit mijn mond niet willen geloven........ hier spreekt Rydar's Groom.. Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 11:17

Hoho ik heb op je andere forum commentaar gegeven en ik was ook een van de eerste om je hier complimenten te geven......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 11:19

gijsenkim schreef:
Hoho ik heb op je andere forum commentaar gegeven en ik was ook een van de eerste om je hier complimenten te geven......

ik maak maar een geintje hoor .. je moet je niet zo snel aangesproken voelen Haha!

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 11:22

Debo"]
[quote="boeflover schreef:

hahaals er mensen zijn die het uit mijn mond niet willen geloven........ hier spreekt Rydar's Groom.. Haha!
[/quote]

Zo, met 2 man sta je sterker Knipoog
Dit ziet er trouwens veel diervriendelijker uit.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 11:35

Debo"]
[quote="gijsenkim schreef:

ik maak maar een geintje hoor .. je moet je niet zo snel aangesproken voelen Haha!
[/quote] Lovers

luna_cockie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 12:27

ziet er goed uit!
Luna doet dus echt nix op het gras(behalve eten!! Haha!)

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 15:55

Errrrrg Tof!
Hoef ik bij die van mij echt niet te proberen.......
Super!

Vinessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 20:03

Echt cool he! Ga je dit de 30e ook doen? Of stiekum nog een extra demo voor ons der achteraan Tong uitsteken Haha!