Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Geprobeerd wat meer verbinding te verkrijgen en haar wat horizontaler te krijgen, hier wordt ze nog erg heet van 
Robijntjah schreef:Toen ik haar net kocht durfde ik absoluut niet te rijden uit angst voor fouten en kreupelheid en noem maar op.
Allemaal onzin maar die angst zit er...
Daardoor val je zelf ook heel erg naar voren. En daarbij gaan je benen ook nog eens naar achter ook! Foei
Vooral die 2de, lekker ontspannen in d'r hals
Doe ik je niet na op m'n pony hoor

Robijntjah schreef:Vandaag met sommige tips aan de gang gegaan; meer rechte lijnen, zelfs in galop, ging best redelijkGeprobeerd wat meer verbinding te verkrijgen en haar wat horizontaler te krijgen, hier wordt ze nog erg heet van
.. niet teveel op ingaan en gewoon blijven rijden, rij haar af en toe dan maar weer laag en op de voorhand, dat ze weer de rust terug vind, en dan weer wat horizontaler proberen te rijden. steeds kleine stukjes doen, na een tijd merk je dat ze het begint te snappen, word het meer bevestigt en zal het hete er ook vanaf gaan

geerke schreef:Robijntjah schreef:Wat leuk dat allemaal mensen ons schijnbaar volgen
Geerke: daar ga ik niet eens op reageren, dan heb jij de essentie van mijn lessen en rijden gemist denk ik
ik bedoelde het niet onaardig hoor...het zou zonde zijn als dit paard last van hko zou krijgen door teveel op de voorhand te lopen

sjeik schreef:Stoer peerd, ik ben een tuigerfan.
Ik zeg even wat ik zie. Een paard wat de grond in duikt van voren. En een ruiter die voorover valt.
Het paard vind ik iets te iel, 50 kilo erbij zou mooier staan.
Succes nog en ga vooral trotser op haar zitten, het dier mag er wezen en dat mag je ook zelf uitstralen.