ubero Mey Z @work

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

samj1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 18:57

hij liep wel voorwaarts neerwaarts alleen heb ik die niet op foto heb wel nog oudere foto's van mij en hem waar hij dat doet maar voor de rest

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 18:58

Je hebt wel overal je woordje voor klaar hé...

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 18:58

Toch fijn dat je nu wél naar de bokkers hier luistert en inziet dat het zo niet werkt. :)
iid een goede cap kopen, en anders een verstelbaren, die kunnen meegroeien met je hoofd.
Jullie zijn allebei erg gespannen. Je instructeur/instructrice zou je hierbij moeten helpen.

samj1

Re: ubero Mey Z @work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 19:00

het enige probleem bij dat gespannen is als hij niet zo kort is valt hij helemaal uiteen hem moet je echt bijeen rijden maar probeer zoveelmogelijk te rijden en de gogue blijft er voorlopig af

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 19:00

Ben wel benieuwd hoe iemand anders dit paard rijdt. Vind het een erg leuk paard om te zien. Echter blijf ik bij mijn standpunt dat dit geen combinatie en dat TS veel leuker en beter kan leren rijden als hij een makkelijker paardje had gehad.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 19:02

Hij valt nu ook uit elkaar ;)
Het lijkt me gewoon toch het beste dat jij eerst eens goed gaat zitten, anders kom je niet verder... Denk toch dat het paard voor jou moeilijk uit te zitten is, omdat jij zelf nog vrij klein bent voor zo'n paard.

samj1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 19:05

dat is volkomen onjuist:
paard heb ik gekocht met de reden dat hij doodbraaf is
dit paard is weldegelijk leuk om mee te rijden
ben niet te klein voor dit paard hij is groot maar kijk naar vele andere reacties die zeggen dat dit paard niet te groot is voor mij

M_VE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 19:06

samj1 schreef:
hij liep wel voorwaarts neerwaarts alleen heb ik die niet op foto heb wel nog oudere foto's van mij en hem waar hij dat doet maar voor de rest

Ik wil dan wel eens een nieuwe foto zien, hoe hij voorwaarts-neerwaarts loopt.
Weet je zeker dat hij vwnw loopt, of loopt hij gewoon met een lange teugel?

samj1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 19:10

hij loopt met korte teugel vwnw vooral in de wendingen komt hij en als hij benen voelt omdat hij te traag stap of draaft of gallopeerd kom hij weer omhoog

Jeanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 19:11

Ik denk ook wel dat je hartstikke blij bent met je paard, en dat het een dikke lieverd is.
Alleen ik denk ook dat jij nog niet genoeg ervaring hebt om hem goed te rijden.
Maar ik begreep dat je les had, dus komt vast wel goed.
Veel plezier met je knappe paard

M_VE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 19:11

samj1 schreef:
hij loopt met korte teugel vwnw vooral in de wendingen komt hij en als hij benen voelt omdat hij te traag stap of draaft of gallopeerd kom hij weer omhoog

_O-
:(:)

Kyliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 19:15

Ik heb al dagen het topic gevolgd en ga nu toch ook maar even reageren.
Ikzelf ben (volwassen) behoorlijk klein. En ik rij vrij grote paarden. En ik geef heel graag toe... het valt niet mee! Het is een stuk moeilijker om een groot paard bij elkaar te houden dan een kleiner paard. Mijn eigen paardje is dan ook een stuk kleiner dan die grote springreuzen.
Ik kan duidelijk zien dat het paard voor jou ook te groot is. Dan nog mag sinterklaas zeggen dat het niet zo is, als je goed naar je eigen foto`s kijkt dan zie je het.

Je paard zal best doodbraaf zijn, daar twijfel ik geen seconde aan. Maar het is daarom nog niet een makkelijk (goed) te rijden paard voor een beginner. Die twee zijn zeker niet aan elkaar gelinkt.

Als ik jou was zou ik inderdaad ook zitlessen nemen. Of in ieder geval jezelf volledig concentreren op je eigen zit. Als dat bij dit paard kan is het prima, ga anders eens lessen op een manege(pony)paard.

Ik wens je veel succes

samj1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 19:18

voor de f*ck*ng laatste keer het paard is g*dv*rd*mme niet te groot voor mij

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 19:19

Tja....wat moet je nog meer zeggen op een 13 jarige betweter met zo´n grote mond |o

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 19:21

zo zo... goh.. maar wel te lang gerekt en daardoor lastiger te rijden dan een compacter paardje.
Daarnaast is ook te zien dat paard ook niet goed dressuur matig geschoold is... en daardoor ook ongeschikt voor iemand die een jaartje rijdt...
Kan je wel boos worden en gaan schelden ... maar dat helpt weinig... alleen dat alle Bokkers nog harder gaan reageren.

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 19:21

Silence schreef:
Tja....wat moet je nog meer zeggen op een 13 jarige betweter met zo´n grote mond |o

Ik denk...Niks :P
Ik zeg slotje op dit topic...

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 19:23

Lijkt mij ook de beste optie.

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 19:28

Ik heb getemt (d) ? :P

zoepahhpaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 19:28

Gaat lekker hier.. ;-)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 19:36

Tsjonge wat heb ik hier een hekel aan! JIJ start een topic bij HAW, en dat betekend dat je dus commentaar wilt, dat schrijf je ook in de openingspost. Waarom heb je dan overal een uitvlucht voor? Luister naar het commentaar en gebruik het dan ook! Ik wil niet vervelend doen, maar er zijn hier zat ruiters die langer rijden en er meer verstand van hebben!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:10

samj1 schreef:

Ga jij eens even gauw je mond spoelen. Ik vind zo'n reactie vanuit de mond van een 13 jarige behoorlijk onbeschoft. En dan zeg ik het netjes. Zo iemand als jij verdient geen paard....
Ik vind het knap hoor dat jij met je 13 jaar alles beter weet terwijl je niet eens normaal op je paard kan zitten :roll:

Kyliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:18

Goldie schreef:
samj1 schreef:

Ga jij eens even gauw je mond spoelen. Ik vind zo'n reactie vanuit de mond van een 13 jarige behoorlijk onbeschoft. En dan zeg ik het netjes. Zo iemand als jij verdient geen paard....
Ik vind het knap hoor dat jij met je 13 jaar alles beter weet terwijl je niet eens normaal op je paard kan zitten :roll:

Amen!

samj1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 20:22

ik zei opbouwende kritiek wat jullie geven is afbouwende kritiek en een mening!! ik vraag kritiek,geen meningen!!

en mijn paard komt van zangersheide!!de duurste en beste paarden iets dat jullie je niet kunnen permiteren!!

M_VE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:23

samj1 schreef:
ik zei opbouwende kritiek wat jullie geven is afbouwende kritiek en een mening!! ik vraag kritiek,geen meningen!!

en mijn paard komt van zangersheide!!de duurste en beste paarden iets dat jullie je niet kunnen permiteren!!

1 woord: lachwekkend :(:)
Zet maar een slotje op dit topic.

samj1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 20:26

oh jounge zet der een slot op he kan mij ulle f*cking commentaar schele mrke jing en jang !

2 woorden:
f*ck you!