gevaarlijk jong paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:14

laat je paard alsjeblieft eerst goed onderzoeken bij een gerenomeerde arts bij jou in de buurt!!!ik herken deze verschijnselen en ik kan je zeggen als deze het zelfde heeft als het paard wat ik heb gehad,kan deze ook een hersentumor hebben....en tja dan wordt het een kroket!!! Schijnheilig

liefs barbara

NANZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 18:24

Ik heb dit topic een s helemaal van voor naar achter doorgelezen en kan maar 1 ding zeggen :

SLOTJE !!!!!!

blup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 22:32

Je paard verkopen aan een ervaren ruiter, je hebt te weinig ervaring voor een jong paard. Maakt niks uit maar zie het zelf ook in. Succes.

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 08:57

hoe moet je die ervaring dan opbouwen als je elk jong paard weg moet doen???

ischa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 12:28

haha blup hoe bedoel je kort door de bocht.
het gaat nog steeds goed. met mij en het paardje. er komt steeds meer vertrouwen. ze heeft geen acties meer gehad dat ze zich laat vallen of dat ze gaat hangen of iets dergelijks. dit vind ik een supergoed punt en op basis hiervan ga ik verder aan de gang met mijn paard.
op het moment dat er weer een terugval komt oid. dan laat ik de manegebaas het opknapen.. maar voorlopig gaat het super. en hebben de meeste die hier hebben gezegt verkoop dat paard of breng hem weg naar een prof. iets te vroeg geschreeuwd. want zo zie je maar. het is me nu toch gelukt. Tong uitsteken

gr. ischa

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 13:10

Misschien is dit een goed moment om een punt te zetten achter deze discussie??

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 13:26

Lijkt mij wel.