Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zaranka schreef:Laat haar eens bekijken door een fysio/sportmasseur.
Ik vind haar heel veel verzet tonen! Ik zou haar laten nakijken..

Chakkie17 schreef:ik ben het eens met zo ongeveer alles wat er hier boven genoemd wordt. MarinaM verwoord het ook idd heel mooi, "ze heeft jóú toch"
Jan_VT schreef:Zaranka schreef:Laat haar eens bekijken door een fysio/sportmasseur.
Dit is echt niet nodig...
Dit paard toont gewoon verzet.
unamie schreef:Zaranka schreef:Laat haar eens bekijken door een fysio/sportmasseur.
Dit is echt niet nodig...
Dit paard toont gewoon verzet.
aphrodietje schreef:Ik vind wel dat er erg vaak geroepen wordt dat er een masseur, kraker osteopaat o.i.d. bij moet komen in plaats van dat er wordt gezegd dat de training anders moet worden aangepakt. Daar zit vaak het probleem en dan zijn bovenstaande geen oplossing maar symptoom bestrijding, want zodra de ruiter het dier weer vast rijdt kom je het probleem weer tegen.
Ik zal niet zeggen dat het nooit een oplossing of hulp kan zijn, maar ik denk dat lossigheid een een gevolg is van goede training....
unamie schreef:Helaas denken veel mensen dat paarden machines zijn die zich aanstellen en gewoon moeten luisteren
En anders zijn het rotbokken, of het ligt aan de ruiter..
Hier weer eens een berichtje om jullie op de hoogte te stellen.. Ten eerste ben ik verbijsterd over de betrokken en hulpvaardige reacties van ieder hier.. Daarom vind ik het ook erg lastig om neer te schrijven dat ik besloten heb om afstand te doen van het rijden. Op het moment worden we beiden niet beter van elkaar en dat is voor mij toch wel een reden om mijn handen ervan af te trekken. Ik wil enorm graag dat het gewoon een beetje goed gaat en als ík dat niet voor elkaar kan krijgen dan ben ik wellicht op dit moment niet de juiste persoon voor haar.
winnie03 schreef:Een goedenmorgenHier weer eens een berichtje om jullie op de hoogte te stellen.. Ten eerste ben ik verbijsterd over de betrokken en hulpvaardige reacties van ieder hier.. Daarom vind ik het ook erg lastig om neer te schrijven dat ik besloten heb om afstand te doen van het rijden. Op het moment worden we beiden niet beter van elkaar en dat is voor mij toch wel een reden om mijn handen ervan af te trekken. Ik wil enorm graag dat het gewoon een beetje goed gaat en als ík dat niet voor elkaar kan krijgen dan ben ik wellicht op dit moment niet de juiste persoon voor haar.
![]()
Ik heb helaas geen zeggenschap over verkopen of niet dus hoe het er naar uit gaat zien weet ik op het moment niet. Wellicht dat er een andere ruiter gezocht gaat worden, maar dat is ook nog onzeker aangezien het geld niet in stapeltjes voor het grijpen ligt.
In ieder geval enorm bedankt voor de goede tips, medeleven en kritiek.

Kamy schreef:In je openingspost staat dat het rijden goed ging, tot je met Winnie verhuisde naar Schaijk. Is het niet een optie om eens terug te verhuizen naar je oude stal? Kijken hoe Winnie dan reageert? En hoe is Winnie verder in Schaijk? Voelt ze zich daar wel thuis, of is het een en al stress?
Ik had mijn paard ook verhuist, en moest na 3mnd terug naar haar oude stal. Paard was lichamelijk gesloopt (kilo's kwijt) en ook het rijden en de communicatie gingen daardoor drastisch achteruit. Heb mezelf toen ook afgevraagd of dit wel het paard voor mij was als ik weer eens zat te bibberen op een bokkend en stakend paard. Terug op haar oude stekje ontspande ze weer en na een welverdiende vakantie heb ik haar na de zomer weer opgepakt. We moesten elkaar wel weer vinden, maar het is wel goed gekomen.....
Denk der even rustig over na. Hoop voor je dat het goed komt!!!!!!