Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
19LindA83 schreef:Dat viel mij ook al op het onregelmatige, er zit een constante ''haal'' in dr hoofd.
Verder zoals je zelf al zei je beenligging, Daarnaast je handen zijn vastgezet en je binnenhand vind ik op veel momenten strens, je haalt hem naar achteren ipv opzij.
En zoals ik al eerder zei: je zit op je verkeerde lichaamsdeel.
Om terug te komen op je weerwoord op mijn reactie over die spier: je blijft zelf elke keer hameren op het feit dat je een buikspier ziet dus dat ie goed loopt en rug niet wegdrukt.. Maar 1 spier die ''te zien'' is zegt mij helemaal niks
geerke schreef:ik heb ook even het filmpje gekeken...ze loopt inderdaad af en toe onregelmatig...ik denk dat dat te maken heeft met jouw teugel contact....en ze heeft een plank in haar nek...de ontspanning is ver te zoeken in de hals....verder vind ik wel dat je er netjes op zit.
Hoe loopt ze met bit?
onregelmatigheid zie je als je op het hoofd let....
KiWiKo schreef:Cin......... je paard is niet rad, kijk je wel een beetje uit?
linksvoor of rechtsachter zit het
x_Marr schreef:Betteke als het paard daarna normaal zuiver loopt niks aan de hand dan toch? Ik denk zelf dat Gast9373 dit niet onder het zadel gevoelt heeft?
Ook ik vind dr niet helemaal zuiver lopen, en het ziet er nog in de nek erg gespannen uit.... mag ik vragen hoe vaak, of wanneer er voor het laatst een ostheo bij is geweest?
En zat er dan nog wat vast aan het eind van de behandeling volgens de ostheo?
Geerke: Op de voorhand lopen is ook niet d bedoeling van deze methodeHet is juist de bedoeling dat het paard de achterhand meer gaat gebruiken, maar eerst moet het paard verticaal rechtgericht worden voordat dat horizontaal kan gebeuren.
Over at bijzetten aan de longe: Als dit paard al spanning in zijn lijf heeft wordt het ruggebruik echt niet beter door bij te zetten aan de longe! Dit gebeurt dan op de verkeerde manier en verknal je je paard nog meer!
Het over de rug lopen moet namelijk uit ontspanning komen, dat werkt dus niet als dit paard spanning heeft.