Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Revanches schreef:Hoe weet je dat het een afstammeling van Shire x hackney is als ik vragen mag?
LadyJane schreef:xxxdonja schreef:Ik denk ook dat de singel iets meer naar voren mag. Ohja, je valt in de galop een beetje naar voren.
Wat een geweldig dier zeg!!!!! *kwijl*
Dank je voor je compliment, maar singel naar voren... dat betekent zadelnaar voren, en dat gaat niet want euh.. hij heeft daar nogal wat spek en spier zitten, daar past geen enkel zadel overheen! En aangezien zijn rug toch lang genoeg is ligt het zadel wat verder naar achter dan bij een ander paard. Het heeft met zijn bouw te maken.
Glossi schreef:Het is toch veel fijner voor het paard dat de singel wat naar achter ligt? Dan heeft hij tenminste wat bewegingsvrijheid. Je zadel hoeft niet verder naar voren dus ik vind het goed liggen. Wij zadelen IJslanders ook altijd iets naar achter, ook voor de bewegingsvrijheid die nodig is bij de gangen. Mooie foto's en een heel mooi paard! Goed geslaagde 'foute' kruizing hihi. Helemaal mijn type!
sevke schreef:Wat een gel*l over die S&T, zeg.Kan er mij hier iemand uitleggen wat hier verkeerd aan is ? Een bit is zo scherp als de handen die het bedienen, en daar kan ik in dit geval met de beste wil van de wereld niets aan opmerken. Als het paard daar nu goed mee loopt, what's the problem ? Ik heb al mensen véél erger in de mond aan een trensje zien rukken. En hoeveel van die S&T commentaar gevers rijden er even goed als de TS ? Of beter ? Of rijden zelf met een thiedeman, gogue, slof, of andere brol ? Alstublieft, zeg....
LadyJane schreef:Mensen ik zou zeggen lees eerst even het hele topic voordat je een reactie plaatst, ik blijf niet in herhaling vallen....
LadyJane schreef:Revanches schreef:Hoe weet je dat het een afstammeling van Shire x hackney is als ik vragen mag?
Dat wist de importeur ons achteraf nog te vertellen, tja, achteraf.. Gelukkig was ballouk een goed gelukt veulen!!
xEbony schreef:Mooi paard!! Ik vind wel dat hij wat meer opgericht mag lopen. Hij maakt z'n hals wat lang;)
Succes!
Revanches schreef:Dus als ik het goed begrijp zit er geen papier bij, ofwel een onbekende afstammeling?
Ik zie alleen het voorbeenreactie van een hackney erin terug. Maar dat hoeft nogniet eens van een hackney te zijn, het kan ook gewoon door fokken en ontwikkeling bij dit paard voor komen.
Igorovic schreef:Ik ben het ook eens met Jaggie, al dacht ik dat je aan het wijken was op die foto's. Probeer in dat geval van buiten een klein beetje te begrenzen en niet te veel stelling naar rechts te nemen. Pas op dat hij niet over de schouder weg valt. En jeetje, wat een ruime gangen! Kan me heel goed voorstellen dat het verzamelen en sluiten bijna onmogelijk moeilijk is. Haha. Knap hoor! Heb jij ondertussen geen O-benen? Heerlijk paard om te zien! Jullie zijn een leuk stel. Veel plezier samen!