Ben vorige week gevallen in de springles, recht voor de camera. Paard kwam veel te dicht onder de sprong, zou niet springen terwijl ik wel vast ging, toen ging paard toch maar en sprong tegen de hindernis aan en nam alles mee. Struikelde in de landing, bleef wel overeind maar ik kon er niks meer aan houden dus maakte een duikvlucht!
paard had niks (niks gemerkt tenminste) en ik was wel wat stijf maar eigenlijk viel het reuze mee. Daarna gelijk nog verder gesprongen en mijn paard is echt zo'n koele kikker, je merkt echt weinig aan hem, hooguit dat hij iets meer keek op deze hindernis maar dat was de tweede keer ook weer over!!
baas wat is daaaaaaaat oke ik gaaa aaaal (me handen meot me echt schamen ) we hadden last van turbelentie dus united heeft toen een noodlanding gemaakt
had nog een foto ging ook niet helemaal de eerste 2 x al die boompjes en ik springen daag ga der wel langs
Laatst bijgewerkt door CoriienRN op 31-05-07 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Vandaag 2 keer gevallen in de springles De eerste keer was heel stom was mijn linkerbeugel kwijt, en door het bokje verloor ik mijn evenwicht en toen gingen we de bocht om, en toen schoof ik er gewoon af
En dan krijg je dit gênante moment
Ik sta meteen op en wil verder rijden, pakt ze me bij dezelfde hindernis alleen dan ervoor. Je moet wel goed kijken, want de camera gaat van ons weg (naar de hindernis)