je wilt niet weten wat ik vandaag gezien heb!
ik ben me helemaal dood geschrokken, heb geen filmpjes of fotos. Maar ik was groomen voor een stal, en ik moest dus met 1 van haar ponys bij de ring wachten, dus ik keek naar een ander meisje die voor haar moest. De pony was heel braaf en rustig, en dat meisje reed heel netjes. Maar op een gegeven moment weigerde en het was een oxer en de pony stond met zijn voorbenen tussen de palen van de oxer laat maar zeggen en het meisje kukelde over de sprong maar trok het hoofdstel dus half af. De pony raakte van streek en rende de ring rond maar hij werd helemaal gek omdat de teugels en het bit om zijn achterbenen zaten. Dus hij sloeg me toch op hol! keihard rennen en bokken hij werd helemaal gek!!! en toen sprong die over de ring rand heen! vlak langs een meneer die nog net weg kon springen, ik dacht al nee dit gaat fout! dus verderop zag een vrouw het en trok een zweetdeken van iemands pony af omdat de pony op haar afgestormd kwam dus ze hadden samen de weg voor hem geblokeerd en begonnen dus te zwaaien met het zweetdeken maar de pony rende er dwars door heen! dus die pony kletterde over de weg en nog in rengalop op een gegeven moment was die zijn hoofdstel kwijt dus had hij daar geen last van maar hij galopeerde de weg op naar het bos! en mensen er achteraan! verder weet ik het niet na 3 uur weet ik nog niet wat er gebeurd is. Ik heb de pony en de mensen ervan niet meer terug gezien dus ik heb geen idee wat er gebeurd is. Het zal vast binnekort in de krant staan. Sorry maar ik schrok me helemaal dood! er kan van alles gebeurd zijn ik heb geen idee! ben er wel benieuwd naar. Sorry maar moest het even kwijt! ben me echt ter plette geschrokken!
Laatst bijgewerkt door Si_monee op 12-05-07 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt