jah ben vandaag blijven ziten heb nu zo'n vaste zit nee wij hadden het koud haha hij moes allen maar paarden op zij duwen ok die van mij
mijn botsing bij het water ziet er niet echt blooperig uit op de foto's best jammer want het zag er volgens nmij heel stom uit
@star_l0ver: Heb even in je profiel zitten spieken en daar staan ook nog een paar leuke bloopertjes! :D(Maar wat een gave pony heb je zeg!)
LauEef schreef:Haha, das niet leuk van Jessy hoor 't ligt aan de naam mijn pony heet ook jessy en wil dat ook heel graag altijd... alleen ben ik haar meestal net voor...:p
http://youtube.com/watch?v=tQD6MM8DAu0Deez is van twee zomers geleden, kwam echt onverwacht terwijl de camara nog draaide ook ha ha ik heb nog nooit zo hard gelachen!!...
Yonker schreef:Hij vond dat je stonk denk ik en wou je een bad geven Prachtig! ha ha nou kben er niet echt schooner op geworden, kheb na een week me dreads eruit moeten halen kreeg de stank en het zand er gewoon niet meer uit!!!...
wat een stoere filmpjes en foto's whahahaheb zelf nog geene echte bloopers op foto staaan heb er wel al genoeg gemaakt