Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Val_Mel schreef:WOW die foto van Odie
MyFee schreef:Jeetje odie!! Ben je erop blijven zitten?
Titsia schreef:Odie wow! Ben je blijven zitten? Zoja auch als je terug in het zadel terecht kwam
Lara_Silver schreef:Wow odie! ben je... nee dat kan toch niet, ben je blijven zitten? het ziet er iig spectaculair uit.
xxkmBly_ schreef:Haha die foto van odie had ik al eens eerder gezien, en er stond toen bij dat ze wonder boven wonder was blijven zitten..
(Doe ik je niet na..)
Maar ze is inderdaad blijven zitten ja! 
) gewoon tegen de fotograaf:
op die 2e foto lijkt hij echt enorm!
wel mooi!! gave blooper ook
Seraphim schreef:Die eerst is echt de bom! Heeft de ruiter niks gebroken, trouwens? Lijkt me niet dat ze echt lekker neerkwam op die balken
hihi elmo_browny schreef:franka.
zo zag het er bij mij ook ong. uit.
alleen ik zat half in haar nek

Hij is heel druk in zijn hoofd en doet altijd zijn hoofd op en neer.. Maar nu schrok hij van iets en dee hem daarom nog hoger denk ik dan want hij schrok wel hihi..
. Ik was naar oefenspringen en mij paard trok als een gek op de hindernis af, ik wilde hem op de volte zette maar hij sprong toch. Teminste poging over die bording / versiering die naast de hindernissen staan...hij redde het bijna niet helemaal toen sloeg hij ( gelukkig) zijn hoeven naar voren en maaide de bording tegen de grond ...

paard stijgeren?
fryskhynders schreef:hahah nou misschien mag je het wel aanmaken met toestemming van een mod... lijkt met nog best wel leuk