De foto's zijn al van een jaar geleden. Sjaak liep een goeie proef maar staakte na een galopappuyement ineens, omdat er réuze enge hekjes op de grond lagen naast de ring. Dan krijg je dit effect:
Daarna ging ie weer voorwaarts en vervolgens wonnen we de proef
Zo dan eindelijk eens een blooperfoto van mij.. Deze is zondag genomen toen ik bij een vriendin ben wezen springen..
Ze kwam een beetje raar voor de spong uit en wou eigenlijk stoppen dus ik was ook niet meer berekend op een sprong, spingt ze toch wel! (een proging tot) Daarom heb ik mn handen zo ver naar voren om haar toch de ruimte te geven.. (Ik kwam helaas niet meer mee na deze rare beweging) en dan is dit het resultaat..
Vanavond lekker zonder zadel op je verzorgshet denk je, nu daar dacht je verzorgshetje anders over.
Eerst geeft ze een bok zodat je op de hals zit.
Dan ziet ze ineens een bakkaboutertje
Daarna ben je heel gespannen want wat gaat ze nu weer doen langs die zijde.( let op gezicht van bijrijdster ) En ze doet niets loopt gewoon lekker door.
Na 3 rondjes gaat het heel goed zit je weer ontspannen, lig je er ineens naast. Zelf lig je in een deuk omdat de fotograaf gelukkig net niet snel genoeg was.
ik heb eigenlijk even een vraagje ik wil graag van een paar bloopers een bewerkt filmpje maken maar om zomaar foto's te stelen heb ik geen zin in las je nog een grappige foto heb en je zou hem miss willen in zo'n bewerkte je ben t welkom