[Fotoverz]Bloopertopic

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

_Kelly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 16:14

ik vind ze nog steeds ge-wel-dig!!

_bonny_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 16:30

Geweldige fotos
Hellaas heb ik geen bloopers

anneliesdj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 16:34

Supah_Sky schreef:
Maethoriel schreef:

Mhmh, vind het ook niet gek dat dat paard niet over die hindernis gaat in het filmpje...

Zou ik ook vertikken als m'n ruiter der sporen er lekker inprikt, me een flinke zwieper geeft en totaal niet meegaat met het paard in aanloop naar de sprong toe

Maargoed, verder wel hele leuke bloopers weer

Je kunt nu wel zomaar commentaar gaan geven maar je weet toch helemaal niet hoe die pony is... ze kan harstikke goed springen maar doet dit vaak gewoon niet uit lui-heid. Dus naar een paar van die weigeringen en halve sprongen mag je best wel je sporen er een keer flink inzetten hoor en dat ze niet goed mee gaat komt ook omdat de pony zoals je ziet niet egt springt, in de aanloop is het ook de bedoeling dat je nog gewoon op je kont blijft zitten hoor, pas als je paard springt kom je uit het zadel. ,, en mijn nichtje is geen springruiter hoor, maar ze heeft toch wel mooi haar ("lompe") tinker leren springen.
Dus a.u.b. niet zown
(ooh nee, ik vind dat paardje zielig)
commentaar, dat mag pas als je mensen ook echt hebt zien rijden.

Ik wil hier ook even op reageren, je nichtje hoeft haar Tinker niet te leren springen, dat kunnen paarden van zichzelf al wel . Bovendien is het zo dat Tinkers over het algemeen wel redelijk goed kunnen springen maar er meestal geen zin in hebben of er te lui voor zijn(heb er ook een paar gekend die súper sprongen maar niet wilden).
Dat over het meegaan naar de hindernis toe is onzin, ze zit een beetje vreemd op het moment dat het paard af moet zetten maar dat komt omdat hij niet afzet, ook niet raar dus. Die tik heeft hij verdient maar krijgt hij naar mijn mening te vroeg, let eens goed op het paard als ze naar de hindernis toe rijd. Ze kijkt vrolijk, heeft de oortjes naar voren en springt zelfs bijna in galop aan, op het moment dat ze die tik krijgt verstijft ze en gaat op de rem. Ik denk dat als ze die tik niet had gegeven de kans groter was dat ze had gesprongen. En de eigenwijzigheid van de meeste Tinkers kennende zit ik er waarschijnlijk niet ver naast . Heb je toevallig ook foto's van de Tinker dat hij/zij wel springt? Ben er wel benieuwd naar, het is vast een goede springer, zijn ze bijna allemaal wel...

CaylinnMae

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 16:37

Die balkjes zijn ENG!
Afbeelding
Afbeelding

Nou dan maar zo er over heen!
Afbeelding

Pas op, laag vliegende Fjord!
Afbeelding

Oops en hier een hoog vliegende Fjord
Afbeelding

Meisje201

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 16:41

IR:
HAHAH filmpje is echt geweldig

Ullwinn:
Die voorlaatste
De zit van de ruiter is ook helemaal geweldig, ben je zo Z-springen mee
Hihi, net een hertje is de fjord ook

casjuh

Re: [centraal] Bloopertopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 16:42

Ik ben Veyton nu een paar maanden aan het inrijden. Eerst heb ik hem vooral lang en laag gereden en nu wordt het echt hoog tijd dat ik hem een beetje begin op te pakken en aan de teugel te vragen.
Dit vroeg ik trouwens niet van hem hoor! hahaha ik kijk wel uit (voordat ik heel bokt over me heen krijg) maar Meneer had alleen een beetje jeuk aan z'n neus

http://www.zippyvideos.com/6324192334969716/mov04645/

Meisje201

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 16:54

Heb nog even gezocht, en deze kwam ik nog tegen

Afbeelding

Kan iemand me nou uitleggen wat ik fout doe bij het springen,
want kijk; ik rij actief aan, ik geef mijn paard voor de sprong genoeg ruimte om te springen en nog weigert ze?? Kijk maar:
Afbeelding
Afbeelding
Ik weet het niet meer hoor wat ik nu nog kan doen

Ik_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 16:56

Haha die van Ulwinn; laag vliegende fjord.

Ik_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 16:57

casjuh schreef:
Ik ben Veyton nu een paar maanden aan het inrijden. Eerst heb ik hem vooral lang en laag gereden en nu wordt het echt hoog tijd dat ik hem een beetje begin op te pakken en aan de teugel te vragen.
Dit vroeg ik trouwens niet van hem hoor! hahaha ik kijk wel uit (voordat ik heel bokt over me heen krijg) maar Meneer had alleen een beetje jeuk aan z'n neus

leuk filmpje! Die stem ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:19

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:21

PoelieWoelie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:46

Hij staat er nu al een stuk of 3 keer op

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:51

LauraMc schreef:

Die screenshots stonden er nog niet op,en voor de duidelijkheid heb ik het filmpje erbij gezet.
(Sommige mensen hebben liever geen 1000 vragen of ze het filmpje ook hebben!!!!!)

Nevony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:55

@casjuh: Tja je zou maarr jeuk hebben he whaha hij is zow mooi heb echt dubbelgelegen en filmpje 5 keer pbekenen

PoelieWoelie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:58

IndianRose schreef:
LauraMc schreef:

Die screenshots stonden er nog niet op,en voor de duidelijkheid heb ik het filmpje erbij gezet.
(Sommige mensen hebben liever geen 1000 vragen of ze het filmpje ook hebben!!!!!)

Maar ik had het filmpje net ook al een eer gezien in dit topic of heb ik het nou fout

edit: owh grapje, laat maar

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 18:59

Foto's van internet afhalen en hier plaatsen is niet de bedoeling, deze en de reacties erop heb ik even verwijderd.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 19:02

I heb foto's geplaatst omdat het op het filmpje zo snel ging

casjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 22:08

Nevony schreef:
@casjuh: Tja je zou maarr jeuk hebben he whaha hij is zow mooi heb echt dubbelgelegen en filmpje 5 keer pbekenen

hahahaha ik liet em m'n moeder zien:
ooooh wat goed zeg!!!!!
ehhh mam, ik deed helemaal niets, hij had gewoon jeuk...

dussssss wil je de knie-actie van je paard trainen: kriebel aan z'n neus

S_uus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 22:22

ikkah jezus ik hem echt gelachen!!
wat stom dat ze niet wil springen misschien een balk langs de hindernis heen (of was het een grapje??? )
maar in elk geval die 2de en 3de foto echt super
toch geen pijn gedaan ofzo???
Laatst bijgewerkt door S_uus op 28-04-06 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

wendy007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 22:24

ow jeetje sommige zijn erg komisch en andere weer erg pijnlijk, jammer dan mijn embarrasing moments niet vastgesteld zijn...

Titsia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 22:35

Verleden jaar foto's gemaakt op een cross te Schaffen
ik zou ook stoppen
Afbeelding
Hmm wat is dat daar?
Afbeelding
Doet hij het of niet?
Afbeelding
Hij wou er dus niet meer af en is kunnen terugkeren
Afbeelding

xDramaQueen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 22:59

Supah_Sky schreef:
Maethoriel schreef:

Mhmh, vind het ook niet gek dat dat paard niet over die hindernis gaat in het filmpje...

Zou ik ook vertikken als m'n ruiter der sporen er lekker inprikt, me een flinke zwieper geeft en totaal niet meegaat met het paard in aanloop naar de sprong toe

Maargoed, verder wel hele leuke bloopers weer

Je kunt nu wel zomaar commentaar gaan geven maar je weet toch helemaal niet hoe die pony is... ze kan harstikke goed springen maar doet dit vaak gewoon niet uit lui-heid. Dus naar een paar van die weigeringen en halve sprongen mag je best wel je sporen er een keer flink inzetten hoor en dat ze niet goed mee gaat komt ook omdat de pony zoals je ziet niet egt springt, in de aanloop is het ook de bedoeling dat je nog gewoon op je kont blijft zitten hoor, pas als je paard springt kom je uit het zadel. ,, en mijn nichtje is geen springruiter hoor, maar ze heeft toch wel mooi haar ("lompe") tinker leren springen.
Dus a.u.b. niet zown (ooh nee, ik vind dat paardje zielig) commentaar, dat mag pas als je mensen ook echt hebt zien rijden.

sporen zijn er niet om te straffen hoor dus nee dat gepor mag niet, ikzelf heb geleerd het paard in "rust' `te laten springen dus niet vlak voor de hindernis een knal te geven maar okee, verder gaat de ruiter wel wat eerder in de verlichte zit hoor, ookal had die pony het gehaald dan had zij niet in de verlichte zit gezeten dat zie je zo.

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 23:03

casjuh schreef:

Die is echt geweldig!

xDramaQueen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 23:05

Titsia Hahaha heb me helemaal lam gelachen om die eerste foto, da koppie haha en dat filmpje met die knie acties

LittleWillow

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 00:16

pffff, eindelijk alles bekeken; er zitten hele leuke (en eng uitziende!) bloopers bij! (en ik post even omdat ik dit topic anders weer kwijt ben ) Uit alle foto's die ik heb bleek er maar eentje onder de categorie blooper te vallen, ik zal hem wel eens uploaden en plaatsen hier. Als ik dat durf... (niet spectaculair maar gewoon genant... )

edit: laat ik hem meteen maar erop zetten dan... Ik rekende op een 'hupje' maar het werd een enorme sprong, vandaar dat ik een beetje zweef... Het terug komen in het zadel was voor zowel mij als m'n paard een iets minder fijne ervaring dan dit elegante zweefmoment doet vermoeden...

Afbeelding