Wolder ( Haflinger [3] ) @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Zsazsa_

Re: Wolder ( Haflinger [3] ) @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 12:46

Denlamour schreef:
Dus iemand ergens voor waarschuwen, is gelijk iemand ze topic verzieken? als ik het goed begrijp?

Nou meid bij deze!
Ga lekker door waar je mee bezig was, je doet het helemaal perfect!! Haha!

Sorry maar jij bent zo kinderachtig om te zeggen dat ze eendags wissel aan het aan leren is terwijl haar paard in de galop constant wisselt. Wie is hier dan raar bezig?
Ik heb ook ooit een paard gehad wat constant wisselde. En ja die kun je het dan beter meteen goed aanleren zodat ze weten waarom en wanneer ze die mogen gebruiken. En daarna heb je een paard wat correct galoppeert en ja ook al wou je het niet wel de wissels beheert.

Als je denkt dat de ts niet luisterd stop dan met reageren. Ik krijg dat gevoel namelijk niet.

Denlamour

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 12:53

_Zsazsa_ schreef:
Denlamour schreef:
Dus iemand ergens voor waarschuwen, is gelijk iemand ze topic verzieken? als ik het goed begrijp?

Nou meid bij deze!

Sorry maar jij bent zo kinderachtig om te zeggen dat ze eendags wissel aan het aan leren is terwijl haar paard in de galop constant wisselt. Wie is hier dan raar bezig?
Ik heb ook ooit een paard gehad wat constant wisselde. En ja die kun je het dan beter meteen goed aanleren zodat ze weten waarom en wanneer ze die mogen gebruiken. En daarna heb je een paard wat correct galoppeert en ja ook al wou je het niet wel de wissels beheert.

Als je denkt dat de ts niet luisterd stop dan met reageren. Ik krijg dat gevoel namelijk niet.

Sorry? waar heb je mij commentaar zien geven over de wissel? even beter lezen dametje!
Ik heb alleen gevraagd of dat de zelfde pony is op youtube die de wissel doet.

Dus beter lezen voor je commentaar geeft!

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 12:54

Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:01

Nou een aantal mensen hier hebben hun punt nu wel gemaakt lijkt me (naar ts en naar elkaar). Knipoog

lijkt me fijn voor TS als dat nu stopt, anders gaat haar topic nog op slot straks Lachen

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:04

_Zsazsa_ schreef:
Denlamour schreef:

Nou meid bij deze!

Vind je het gek dat een jong paard changeerd als je een volte naar de andere kant toe maakt? Hij raakt volledig uit balans. Dan ben je er toch écht wel bewust mee bezig. Ik zou zeggen krijg hem eerst is voor elkaar in galop voordat je al dit soort dingen wilt doen. En dat doe je niet door je handen naar beneden te doen en te trekken.
Laatst bijgewerkt door UpToDance op 16-09-08 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:05

Sorry denlamour, ik bedoelde binkydenice en uptodance. Dacht dat jij dat op de vorige pagina zei. Foutje blijft menselijk.

Denlamour

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:06

Geeft niks Knipoog

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:07

Vind je het gek dat een jong paard changeerd als je een volte naar de andere kant toe maakt? Hij raakt volledig uit balans. Dan ben je er toch écht wel bewust mee bezig. Ik zou zeggen krijg hem eerst is voor elkaar in galop voordat je al dit soort dingen wilt doen. En dat doe je niet door je handen naar beneden te doen en te trekken. [/quote]

Klopt daar heb je gelijk in. Als je het bewust gaat doen (ik kan het filmpje niet goed zien) ben je dom bezig.

Maar ik weet wel dat als paarden constant changeren dat je daar wel wat aan moet doen. Voor indd later ook de contra.
Hierin ben ik het met je eens.

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:09

uptodance schreef:
Vind je het gek dat een jong paard changeerd als je een volte naar de andere kant toe maakt? Hij raakt volledig uit balans. Dan ben je er toch écht wel bewust mee bezig. Ik zou zeggen krijg hem eerst is voor elkaar in galop voordat je al dit soort dingen wilt doen. En dat doe je niet door je handen naar beneden te doen en te trekken.

_Zsazsa_ schreef:
Klopt daar heb je gelijk in. Als je het bewust gaat doen (ik kan het filmpje niet goed zien) ben je dom bezig.

Maar ik weet wel dat als paarden constant changeren dat je daar wel wat aan moet doen. Voor indd later ook de contra.
Hierin ben ik het met je eens.

Laten we er dan nu maar over ophouden. Want straks wordt ik weer uitgemaakt voor een topicverzieker en ben ik weer jaloers. Lachen

Huilen van het lachen

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:16

je bent toch ook jalours haha (grapje hoor)

@ts....vind het een super gaaf beest,wat jij er mee doet moet jezelf weten ,alhoewel ik hem ook jong vind ,maargoed jij zit er op en jij voelt aan ,dus kan ik daar eigelijk geen mening over geven,

wat ik dan wel weer niet begrijp(maargoed dat zal wel mijn ding wezen) vanwaar de bandages????

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:25

Kanppe vent hoor en je weet zelf wat goed is voor jou en je Blondje... en 4x per week beweging is niks mis mee.. alleen maar goed zolang je het binnen het redelijke houd en als mensen lezen dan doe je dat ook.

Ook rij je onder begeleiding en die zal ook wel weten waar ze mee bezig zijn dus.. hup.. lekker rijden en samen groeien.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 13:28

Over galopswissel: Ik was er inderdaad hier bewust mee bezig (zei ik ook) om het hem af te leren om steeds te doen, door hem van volte te wisselen en het commando te geven. Aangezien hij (niet aangeleerd) uit zichzelf constant wisselde, zonder hulp en zonder volte.
Maar zoals gemeld, ik rijd nu geen wissels meer omdat hij nu ook zelf niet meer wisselt.
Het was alleen even om hem zegmaar te ''vertellen'' wissel is op ''dit'' commando en anders is het gewoon de galop van de goede hand. Knipoog

@lique: Dir bandages waren voor 1 xtje, was de 1e keer met bandages, en ik heb ze er normaal ook niet om Knipoog

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:37

_Zsazsa_ schreef:
Sorry denlamour, ik bedoelde binkydenice en uptodance. Dacht dat jij dat op de vorige pagina zei. Foutje blijft menselijk.

Ben ik nu ook al jaloers?

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:39

haha JOKE!! (edit)
Laatst bijgewerkt door R_emkee op 16-09-08 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Denlamour

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:42

Nee ze dacht dat ik het zei! jij beter lezen!! Haha!

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:43

oohja haha grapje dan toch Tong uitsteken

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:44

Binckydenice schreef:
_Zsazsa_ schreef:

Tja dat moet je zelf weten of je dat bent of niet.

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:44

heb normaal niets met haflingers..... maar wow, wat een plaatje Kwijl
ziet er erg leuk uit zeg! ze loopt ook goed, let alleen op dat je je hakken laag houdt, soms trek je ze een beetje op Knipoog verder ziet het er super uit, veel plezier met wedstrijden Knipoog

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:48

Meis ik heb echt zin om jou te meeten Haha!

Dan ga ik woldertje in het echt zien..!
Wie wil deze knapperd nou niet in het echt zien.? Haha!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:51

haay ! Haha!
wat een onwijs mooie haflinger ! en het setje staat Wol ook goed ! Lachen
probeer alleen niet je handen vast te zetten, en je hakken goed uit te drukken,
het lijkt af en toe ( kan ook moment opname zijn ) dat je met je voet te ver in de beugel zit
en je hak omhoog hebt Knipoog
verder denk ik dat jullie het wel gaan maken in de B Lachen

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:53

uukjee_lover schreef:
Binckydenice schreef:

Tja dat moet je zelf weten of je dat bent of niet.

ROFL

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:54

Tjaa.. als we hier dom gaan doen dan doe ik net zo hard mee..

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:57

uukjee_lover schreef:

Tja, over dom doen gesproken.... Alles dat de topicschrijver doet is dom en alles dat er gezegt wordt is dom....

Ik ga hier weg, waarom zou ik mij eigenlijk druk gaan maken om een pennymeisje die haar eigen pony verprutst... Wat maakt het mij ook uit... Als dat beest (hoe mooi hij er ook uitziet) is vern**kt over 5 jaar, heeft niemand anders er last van dan zijzelf toch? Gelukkig kan het paard het dan niet vertellen....

Gegroet en succes met deze pony!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 14:06

Sorry, maar naar zo'n niveau ga ik mij niet verlagen Knipoog

en @ pebbs: Ja mijn voeten gaan soms wat tever door de beugel en ik moet ze uitdrukken inderdaad Knipoog

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 14:26

Binckydenice schreef:
uukjee_lover schreef:

Tja, over dom doen gesproken.... Alles dat de topicschrijver doet is dom en alles dat er gezegt wordt is dom....

Ik ga hier weg, waarom zou ik mij eigenlijk druk gaan maken om een pennymeisje die haar eigen pony verprutst... Wat maakt het mij ook uit... Als dat beest (hoe mooi hij er ook uitziet) is vern**kt over 5 jaar, heeft niemand anders er last van dan zijzelf toch? Gelukkig kan het paard het dan niet vertellen....

Gegroet en succes met deze pony!

Inderdaad. Ja

Doei!