smeetjoew schreef:Heb je mij het woord "druk" zien gebruiken? Nee.
Druk, gewicht, 1 a 2 kilo, geloof niet dat het zin heeft om daarover te gaan pezeweven, ik snap wat je bedoelt daarmee. Iig wat het paard zelf in je handen legt en dus niet door zelf te gaan trekken, zo?
smeetjoew schreef:Dat bedoel ik ook helemaal niet. Jemig, hoe leg ik dit uit.
Je rijd je paard van achter uit en zorgt dat de energie in je paard blijft. Dit bedoel ik niet met trekken; absoluut niet. Maar als jij de energie die je erin stopt er voor uit laat lopen, heeft het toch totaal geen nut en loopt je paard toch gewoon op de voorhand?
Daarmee ben ik het dus niet eens neen.
smeetjoew schreef:Dat is het enige wat ik heb willen zeggen met die reactie en die reactie vind ik niet om bij te huilen. Nou, je mag best huilen, wat je zelf wil; maar dat hou je maar lekker voor je. Ik ben niet geinteresseerd in andermans meningen continu, die alleen opduiken als ze denken iemand onderuit te kunnen halen.
Ik geef gewoon commentaar op de TS, that's it. Poes heeft toch helemaal niets te maken met dit topic? Als ze het er niet mee eens is, dan toch niet, maar je hoeft er dan toch ook niet op te reageren?
Ik vind niet dat ik enkel opduik om een ander onderuit te halen, jij bent anders ook best scherp hoor...
IEDEREEN heeft recht om te reageren in een topic.
Jij hebt niet meer te maken met dit topic dan mij of omgekeerd. Ik gaf idd ook mijn mening over hoe TS het doet, jij gaf daar ook je reactie op, en daar zeg ik het dan niet mee eens te zijn. Dat heet discussiëren...

En tegen andere mensen ook.
. 
.
] 
Niet aanvallend bedoeld, maar dan begrijp je misschien waarom je teksten een beetje raar overkomen op TS....