Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

] en je paard aan de buitenkant te begrenzen als je een volte indraait.
bulck schreef:het is zoals ik al eens vermelde bij een topic van Alison, het lijkt wel of er in Oost en west vlaanderen anders gereden wordt. trek ze in de krul en rijden maar.
. Het beste wat je kunt doen is terug gaan naar het dieper en laag rijden tot je haar ontspanning terugvind. Je kan wel een keer doorrijden, maar schakel dan voorzichtig over met haar korter te nemen en te rijden. komt ze na 5 minuten niet, dan weer langer laten. Je kan haar ook eens goed aan het werk zetten terwijl je haar laag en diep rijd. Nl met overgangen, tempowisselen, cirkels groter en kleiner maken. Als ze zo'n dag heeft doe je er beter aan haar te schakelen tussen hoog en laag laten lopen.
!
laverite schreef:@bolzak123: bedankt voor je reactie. Wel, toen ik zoveel kritiek kreeg en soms ook echt vrij gemeen, wou ik toch tonen dat ik niet enkel mijn paard "in de krul" wil trekken
Jetje1985 schreef:laverite schreef:@bolzak123: bedankt voor je reactie. Wel, toen ik zoveel kritiek kreeg en soms ook echt vrij gemeen, wou ik toch tonen dat ik niet enkel mijn paard "in de krul" wil trekken
Ik heb dit hele topic bijgehouden en ik vind niet echt dat je gemene kritiek hebt gehad.
Maar dan doe je er toch een slotje op?
Ik toon dan gewoon liever nog wat foto's zodat mensen ook kunnen meevolgen
Dat lijkt me interessanter? 
garny95 schreef:zo dat geeft al een heel ander beeld, mooi hoor TS, ik zie ook dat je echt je best doet, super en je paard komt er nu veel beter uit en jij ook. En er is nog veel te leren maar dit is al een hele verbetering!
Hoop over een paar maanden nog betere foto's van je te zien op HAW !
Ik hou jullie op de hoogte. bulck schreef:het is zoals ik al eens vermelde bij een topic van Alison, het lijkt wel of er in Oost en west vlaanderen anders gereden wordt. trek ze in de krul en rijden maar.

en bij die eerste reeks ontspan jij je mss nie echt, maar komt het ook deels nie omda je ook gestresst raakte dat het niet lukte? Want daar heb ik ook last van 
Pevinetto__ schreef:Het ziet er inderdaad zoals vele zeggen erg strak uit.
Om haar over de rug de leren lopen en actief.. overgangen..schakelen.. schijnovergangen.. verzamelingen en er dan meteeen uitrijden.
naja bij mij helpt het enorm
Errug moelijk.