Verder wil ik een dikke
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jefreyginny schreef:Ben benieuwd hoe het zal lopen. klikte het niet dan op het eerste gezicht met je oude instrutiese?

Tjee, het ziet er goed uit! Het commentaar over de brede stand van je handen is al gegeven. Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik vond het zo moeilijk om af te leren. Ik ben toen gaan oefenen in het bos. Dan was ik weinig gefocust op dressuur en lette ik enkel op mijn handen. Later merkte ik dat ik het bij het rijden (en voornamelijk bij vwnw rijden) die houding van mijn handen geautomatiseerd had in een hogere houding.
Tallie_Ho schreef:jefreyginny schreef:Ben benieuwd hoe het zal lopen. klikte het niet dan op het eerste gezicht met je oude instrutiese?
Ik heb jou van leer zien trekken in voorgaande topics, wanneer zijn er voor het laatst foto's van jou op een paard op internet verschenen? En waarom dient TS zich aan jou te verantwoorden? Rij je uberhaupt wel zelf, of lift je alleen mee op de bekendheid van je vriendin? Neem aan dat je op mijn vragen geen antwoord wil geven omdat je mij immers ook geen verantwoording schuldig bent, maar hou jezelf eens een spiegel voor met dit gedrag, het siert je allerminst!
TS, ik vind het buitengewoon schandelijk hoe jij te kakken word gezet op bokt en ik moet zeggen dat ik het echt wel lef hebben vind dat je je foto's neer blijft zetten! Ik had persoonlijk echt achter mijn oren gekrabt, maar jij plaatst ze om tips te krijgen, dat is prijzenswaardig!!
Mijn tips zijn: zorgen dat met de lessen van Robijntje je paardje minder op de voorhand loopt, zorg dat je rechtop blijft zitten, tenen wat meer naar binnen en vooral: LOL MET JE KNOL!
Ik neem aan dat het niet overbodig is om te zeggen dat als TS wil afvallen, zij hierin aangemoedigd moet worden ipv de grond in geboord.
poes schreef:Ik ga volledig mee met Tody over die redenatie van losse teugel
!