Pony wil niet achter in de bak komen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Paulinepien

Re: Pony wil niet achter in de bak komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 09:44

Mijn paard doet dat ook veel in 1 bepaalde hoek, ik blijf gewoon cirkel rijden en dan gaat hij er makkelijk voorbij Lachen
Maar ik denk niet dat dat in jouw geval zal helpen Clown
Helpt het niet als jij erop zit en iemand loopt mee aan de hand?

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 10:01

_Nancy, longeren in dat gedeelte is echt geen probleem. Dat heb ik al vaker hier gezegt. Clown En ik heb het nog niet geprobeert dat er iemand op zit, en ze dan gelongeert word. Zelf vind ik het niet fijn om er dan op te zitten. Heb dan het idee dat ik geen controle meer over haar heb, en moet vertrouwen op diegene die haar longeert. En dat zie ik niet zitten.
Gelukkig loopt ze sinds een paar dagen een stuk beter en staat ze snachts weer buiten. Hoefsmid komt Dinsdag, en ik hoop dat we dus weer snel kunnen beginnen met rijden. En dan ga ik er niet op, maar de andere eigenaar. Schijnheilig

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 11:23

absque_dubio schreef:
_Nancy, longeren in dat gedeelte is echt geen probleem. Dat heb ik al vaker hier gezegt. Clown En ik heb het nog niet geprobeert dat er iemand op zit, en ze dan gelongeert word. Zelf vind ik het niet fijn om er dan op te zitten. Heb dan het idee dat ik geen controle meer over haar heb, en moet vertrouwen op diegene die haar longeert. En dat zie ik niet zitten.
Gelukkig loopt ze sinds een paar dagen een stuk beter en staat ze snachts weer buiten. Hoefsmid komt Dinsdag, en ik hoop dat we dus weer snel kunnen beginnen met rijden. En dan ga ik er niet op, maar de andere eigenaar. Schijnheilig

Ik bedoelde ook met iemand erop ja Knipoog
Ik snap dat het echt vervelend is aan de longe erop rijden.. ik heb het ook een tijdje gedaan..En het voelt inderdaad alsof diegene die de longe vast houd de baas is over jullie zeg maar.. Dat is echt niet fijn!!
Maar ik denk dat je het toch maar eens moet proberen Knipoog Al is het maar 1 keer, gewoon om te zien hoe ze dan reageert..
Wie weet Knipoog
Gelukkig gaat het weer beter met je pony Lachen
En hopelijk kun je snel de draad weer oppakken met haar Lachen