Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SimmieHVJ schreef:@Nini_roosje: Eeeh, ik wil best les geven hoor, op Tara, maar het is een feitelijk bewezen feit dat tara de meeste Kleine kinderen eraf gooit, of erbij gaat lopen kl*tenDus voor hun veiligheid, toch maar niet
*spreekt uit ervaring. 

Doe gewoon wat jezelf goed dunkt,pik het commentaar op waar je iets mee kunt en ga daarmee verder. Watch_Me schreef:Wat een gezeur allemaal zeg.
Het beeld is niet super mooi, maar dat het ´zielig´ is, vind ik een beetje heel erg overdreven.
Ze is wel wat groot, maar helemaal niet zwaar.
Die pony gaat echt niet door z´n rug heen hoor mensen.
Dat meisje heeft nog veel plezier met haar pony, ik denk dat ze zelf ook wel begrijpt dat ze een beetje te groot aan het worden is, maar niet iedereen krijgt zomaar een nieuwe grotere pony van z´n ouders.
Jep, ik kom ook nog even zeiken. Hoe meer mensen het je vertellen, hoe eerder je zult beseffen waar je mee bezig bent. Want dit is niet eerlijk tegenover jouw paard, hier krijgt ze op latere leeftijd last van waardoor pa en ma straks met torenhoge dierenartsrekeningen zitten. 

Winniiee schreef:Ik vind dat je wel te groot bent.
MAAR.... je pony loopt erg leuk! Ga is op zoek naar een jong ruitertje! Je kunt haar een beetje helpen met het rijden en daar leer jij zelf ook weer van. Dan heeft jou pony'tje meer mogelijkheden. Om dat het past.
Er zijn nog genoeg leuke dingen die jij zelf met je pony kunt doen.![]()
Qua rijtechnisch commetaar:
- Je handen meer dragen.
- tenen naar binnen!
- Hakken uitdrukken.
- Je strekt je armen te veel.
Ik hoop dat ik niet zeurderig overkom en jij wat met mijn tips gaat doen!
Veel succes!
Zjee dat gaat snel, in een middag 2pagina's erbij xD

esther_sonja schreef:om nou meteen weer zorro er bij te moeten halen.. laat haar mooi..
Ze doet het leuk, dit meisje met haar pony ook.
Ook al is ze ietsje aan de grote kant. maar het kan nog wel
De vrouw die op Zorro rijd is licht, en zit haar pony niet in de weg, omdat ze een goede zit heeft.
Maar goed..

Redrumfox schreef:Je trekt je onderbenen op, en weet je waarom? Omdat je te groot bent.Jep, ik kom ook nog even zeiken. Hoe meer mensen het je vertellen, hoe eerder je zult beseffen waar je mee bezig bent. Want dit is niet eerlijk tegenover jouw paard, hier krijgt ze op latere leeftijd last van waardoor pa en ma straks met torenhoge dierenartsrekeningen zitten.
Rijden op een mini gaat toch ook niet prettig.. op een groter paard komt je rijstijl veel beter uit. Ik kan me echt niet voorstellen dat het lekker rijdt op zo'n ukkie..

Je past er heus nog wel een poosje op. Je kunt het rijden alvast een beetje afbouwen door te gaan mennen ed..