Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
desty schreef:ziet er heel netjes uit maar let wel een beetje op je houding
je zit wel een beetje voorover gebogen
Je houding komt vanzelf wel goed, eerst weer lekker vertrouwen opbouwen en elkaar leren kennen!
) Fantastisch paard!!!!
Wat een lekker paard heb je toch!
)
elske_ schreef:Wat is het toch een mooi paard zeg! Heb je vorige topics ook gelezen en vind het echt knap dat je hebt doorgezet!Je houding komt vanzelf wel goed, eerst weer lekker vertrouwen opbouwen en elkaar leren kennen!
Veel plezier nog met je 'm! En vooral foto's blijven plaatsen
gizmo_lover schreef:Ziet er heel leuk uit maar probeer om niet alleen maar naar je paard te kijken. En ietsjes rechtoper(ik zit precies zoals jij dus mag eigenlijk niets zeggen![]()
) Fantastisch paard!!!!
Roos_3 schreef:Probeer op je eigen houding te letten als je paard lekker loopt.
schouders iets naar achteren, ga er op zitten alsof je alles aan kan!Zelfverzekerd dus!

Lies_Beuker schreef:Roos_3 schreef:Probeer op je eigen houding te letten als je paard lekker loopt.
schouders iets naar achteren, ga er op zitten alsof je alles aan kan!Zelfverzekerd dus!
Sorry hoor!! maar heb je helemaal niets gelezen!!!???¿¿¿¿¡¡¡¡¡ Je hebt het over haar houding!
Je kunt echt beter alles nog even goed teruglezen. Veel plezier met de leesopdracht!

Wat zou dat dan? Dat mag toch wel netjes gezegd worden?
Niet iedereen heeft zin een heel topic door te spitten
Sorry vind het heel grappig
ja wbt je houding, dat is dus blijkbaar vaak genoeg gezegd, daar durf ik niet meer over te beginnen
vind hem trouwens niet slecht ofzo, het zou alleen maar het plaatje mooier maken, zo van Hé, ik ben trots op mijn paard en mezelf
Je bodyprotector ziet er trouwens uit alsof hij geen millimeter meegeeft, misschien ligt het daar wat aan? (kan ook zomaar anders zijn, maar hij ziet er niet uit alsof ie lekker zit)
Hij lijkt meer in de weg te zitten dan dat ie werkelijk doet 
Ik heb zelf wel eens een bodyprotector aangehad die nergens naar zit, dat kan je houding flink beïnvloeden weet ik uit ervaring
) Een heel mooi paard verder. 

Ik denk dat de meesten hier ook stiekem wel toe moeten geven dat zij ook lang niet altijd goed zitten
(laatste foto) xRosa schreef:Volgens mij zit je niet recht, dat zou er wel beter uitzien. Misschien ligt het wel aan de bodyprotector? (Ik heb er 1x meegereden, en ik doe zo'n ding dus echt nooit meer aan) Een heel mooi paard verder.

Serendipity1 schreef:Ik ben ook wel benieuwdIk denk dat de meesten hier ook stiekem wel toe moeten geven dat zij ook lang niet altijd goed zitten
![]()
Wat heeft hij trouwens op/om zijn neus? Op een foto lijkt het net alsof er een gebakken ei op zit ofzo(laatste foto)

Dus vandaar dat er zo'n stuk over is