Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Liezel1 schreef:Frannik, jij bent niet gek en die jury's zijn niet achterlijk, maar kom op he....
waar gaat dit nu nog over?
1 wedstrijd waarbij jij het niet eens bent met de jury... dat zal nog veel vaker voorkomen!
het is nu eenmaal een jurysport...
ik ben niet gecharmeerd van de foto;s en het filmpje, van dat staken gingen mijn tenen krullen, maarja.... ik ben geen jury.... en daar heb je mazzel mee, want je bent er toen goed vanaf gekomen als ik de punten van die wedstrijd zo zie...
Nu ben je een jury tegengekomen die je harder afstraft voor je fouten.. doe er je voordeel mee...
Kit_for_ever schreef:Liezel1 schreef:Frannik, jij bent niet gek en die jury's zijn niet achterlijk, maar kom op he....
waar gaat dit nu nog over?
1 wedstrijd waarbij jij het niet eens bent met de jury... dat zal nog veel vaker voorkomen!
het is nu eenmaal een jurysport...
ik ben niet gecharmeerd van de foto;s en het filmpje, van dat staken gingen mijn tenen krullen, maarja.... ik ben geen jury.... en daar heb je mazzel mee, want je bent er toen goed vanaf gekomen als ik de punten van die wedstrijd zo zie...
Nu ben je een jury tegengekomen die je harder afstraft voor je fouten.. doe er je voordeel mee...
Ik geloof dat ik me hierbij aan moet sluiten. 'Wij' vinden het gek om te horen/zien dat er toch winst gereden word/kan worden met een paard wat écht staakt, wat de reden dan ook is. Je zegt vanmorgen staakloze proeven te hebben gereden, maar die heeft dan waarschijnlijk dat tikkie lef in je rijden willen zien. Waarschijnlijk hebben de andere jury's dat maar gewoon gelaten omdat ze zagen dat t beestje staakte.
genja schreef:Wat ik hier mis in het commentaar, waarom ga je niet naar de jury toe als je het niet eens bent met de punten? De meeste jury's zijn bereidt om uit te leggen waarom je welke punten waar hebt gehad. En naar mij idee heb je daar dus meer aan dan alleen maar teleurgesteld zijn over de punten die je gehad hebt. Dus les voor de volgend keer als je het niet eens bent met de jury gewoon om uitleg gaan vragen als je dit op een open vriendelijk(niet aanvallende!!) maniet doet krijg je meestal wel uitleg.
Groetjes genja
Frannik schreef:stalleke schreef:Ik weet niet waarom je hier je fotos neer gezet hebt.. Je kan dan commentaar verwachten en de meeste mensen bedoelen het goed. En dan kat jij ze net zo vrolijk weer af, want tenslotte alleen JIJ hebt gelijk natuurlijk!
Ja vast, ik wil het allemaal best accepteren, en ik wil er ook naar luisteren, maar iedereen brengt het gewoon negatief.. Er zijn misschien 2 mensen die positief reageren, en er zijn 2 mensen die mij per PM vragen wat het verleden is van Nashua, voordat ze zeggen dat hij alles verkeerd doet..
crossmonster schreef:Idd hier klopt iets niet...
Frannik schreef:Ik vind het echt zo stom dat iedereen het er zo slecht uit vind zien van de foto's.. IK snap dat echt niet.. Pas in mijn trainingstopic was iedereen razend enthousiast, wauw wat loopt je paard goed enz enz.. En dan is het nu ineens waardeloos?
vreemd..
Jamiechic schreef:genja schreef:Wat ik hier mis in het commentaar, waarom ga je niet naar de jury toe als je het niet eens bent met de punten? De meeste jury's zijn bereidt om uit te leggen waarom je welke punten waar hebt gehad. En naar mij idee heb je daar dus meer aan dan alleen maar teleurgesteld zijn over de punten die je gehad hebt. Dus les voor de volgend keer als je het niet eens bent met de jury gewoon om uitleg gaan vragen als je dit op een open vriendelijk(niet aanvallende!!) maniet doet krijg je meestal wel uitleg.
Groetjes genja
Dat wou ik inderdaad te doen, goede tip ook, bedankt!
Maar de jury moest helaas jureren voor de afdelingsdressuur,
Frannik schreef:crossmonster schreef:Idd hier klopt iets niet...
jup klopt wel, rijd dit paard voor andere mensen
JorisDy schreef:Wat voor cijfer krijg jij meestal voor je houding? en wat kreeg jij met deze wedstrijd?
(gewoon een vraag)