Ten eerste omdat je gewoon gelijk hebt
en ten tweede omdat het veel te mooi weer is om mij waar dan ook druk over te gaan maken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ten tweede omdat het veel te mooi weer is om mij waar dan ook druk over te gaan maken
Ik vind het érg knap dat je dit kan en durft! Mooie, stoere paarden, past er goed bij!
Pensionnetje schreef:Ik ga het in iedergeval NIET proberen om jouw ongelijk te bewijzen![]()
Ten eerste omdat je gewoon gelijk hebten ten tweede omdat het veel te mooi weer is om mij waar dan ook druk over te gaan maken
x_Charlie schreef:Wauw, wat gaaf!![]()
Ik vind het érg knap dat je dit kan en durft! Mooie, stoere paarden, past er goed bij!
Pensionnetje schreef:Pfffff, de zeldzame keer dat een MAN eens gelijk heeft, zou je toch verwachten dat hij dit in volle glorie accepteert, tentoonspreidt, mee gaat lopen pochen, uitbuidt tot het oneindige.......etc. Nee hoor!
Of is het "valse bescheidenheid" ?
Dat lijkt weer op een echte man!
Vind ik altijd
Al heb ik er zelf ook eentje die zelden zn oren naar voren wil doen 
Voltigeur schreef:PS: aan allen die zich geroepen zouden voelen dit ook te proberen: NIET DOEN!!! HET IS GEVAARLIJK!!
Voltigeur schreef:Mellanii schreef:die foto's van die schimmel in je profiel....
Niet normaal!! mooi ding..
Euh... het is inderdaad geen lelijk beest. Maar het ging me nu toch net iets meer om de nieuwe foto's die ik in dit topic had geplaatst

Mellanii schreef:mijn exuces![]()
Mooie foto's in je topic
Ziet er wel gaaf uit
)
Voltigeur schreef:florrtje schreef:ow ok![]()
had gekund hé.
alles kan, hé... koffiekan, melkkan, waterkan...

milou123 schreef:Niet, je kan geen draaideur achter je dichttrekken!![]()
![]()
Stoer hoor, ik zou het nog niet doen/durven al kreeg ik een miljoen.
Al vraag ik me toch altijd af hoe men onder het paard door kruipt zonder een klap te vangen..
Ben je heel vaak gevallen met trainen enzo?
Pensionnetje schreef:Kom kom...onder een paard door kruipen is toch niet moeilijk??
Hoe kun je anders hun buik poetsen???
Pensionnetje schreef:Pfff.....bluf!!!
Kom maar proberen

Volgens mij heb je dit vaker gedaan, ts het ziet er heel professioneel uit! Ook de paarden vind ik erg mooi om te zien en het totaal maakt het nog mooier! Mijn complimenten!