Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mayonaise schreef:arabier lekker pittig klinkt het maar is een beetje sloom:P maar het gaat heel goed!! woensdag opgehald en gereden die dag daarna en ze dded het supe:D

Cars schreef:Nieuwsgierig als ik ben heb ik Mo Cuisle even gegoogled/you toubed![]()
Dit is geen paard voor een beginnend ruiter daar krijg je ongelukken van.
Paard heeft een ervaren ruiter nodig en tijd(en grondige check).
Dat heeft ze imo al een tijd niet gehad.
Jammer dat ze nu in het handelcircuit zit,ik hoop dat er een passende baas komt voor dit trieste paard.

SanneRobin schreef:mayonaise schreef:ja ik weet het;) maar geen eiegndunk ofzo maar ik kan best goed rijden al zeg ik het zelf':) ik heb 6 jaar ervaring, en als je een paard voor me neus zet spring iker zo op, maakt niet uit hoe groot of zoeist dergelijks
hoe bedoel je eigendunk -.- had je ook wel met Mo verder kunnen oefenen.. als je het allemaal zo goed kan..
NonaWen schreef:Neem aan dat je die beugels dan ook wel voelt..![]()
Wat een raar topic dit trouwens.. heb niet alles gelezen..
Maar toch.. als ik dan de post van Denise zie..
NonaWen schreef:Oh nee.. haha bedoel ik niet zo..
Maar naar de TS..
Als je niet alle pagina's leest, en opeens ziet.. dat het paard alweer weggaat..
Bokkenrijder schreef:Erg Sneu voor Mo, Maar meis kijk ik rijd ook ongv 6/7 jaar, maar aan jou houding te zien rijd jij of veel korter dan dat je ins nu verteld of heb je gewoon helemaal geen lessen gehad, en ja ik vind het een beetje raar van de dat je andere mensen belachelijk ga maken terwijl het jezelf ook niet lukt..