Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Ownee niet netjes nou vind toch van wel als het aan jullie ligt zoals ik het opvat is het het beste dat ik haar gelijk een spuite geef zodat ze geen last meer heeft van mij
Edit: verkeerd gelezen ben het een beetje zat dus sorry dat ik steeds zo reageer wordt een beetje kriegel van me zelf
crossmonster schreef:Wat bedoel je met wat ik beweer? Ik heb nog geen andere topics van je gezien, of wat bedoel je.
Op elke foto staan je handen vast , dus sja die conclusie trek ik.
Maar meid, hou eens een spiegel voor je neus. Film eens als je rijd. Je bent zo eigenwijs, je blijft maar in de verdediging schieten. Zegt je instructrice dan alleen wat je goed doet?
je leert juist van te horen wat je allemaal fout doet.
Maar jij wilt niet horen schijnbaar.
crossmonster schreef:Citaat:Ownee niet netjes nou vind toch van wel als het aan jullie ligt zoals ik het opvat is het het beste dat ik haar gelijk een spuite geef zodat ze geen last meer heeft van mij
Edit: verkeerd gelezen ben het een beetje zat dus sorry dat ik steeds zo reageer wordt een beetje kriegel van me zelf
Ik wilde al zeggen , stel je niet zo aan ...
IPV zo van je af te bijten, kun je ook het commentaar onthouden en er iets mee doen
Anne14061993 schreef:crossmonster schreef:Als je geen advies aan wilt nemen, kun je beter geen foto's plaatsen op een discussieforum.
De rijfoto's zien er niet vriendelijk uit.
Hoe is jou verteld dat je een paard aan de teugel rijd? Ben ik benieuwt naar
Wat heeft dat voor zin om te vragen ik heb lang genoeg les en ken me paard lang genoeg om te weten wat voor problemen zij heeft en hoe ik dat kan oplossen en dat doe ik met longeren longeren longeren lessen 1 x in week en 2 keer in de week rijden en dat gaat heeel goed omdat ze is geholpen aan der gebit.
Ik denk ook wel dat mijn instructrice weet wat ze doet anders zou ze dat niet geworden zijn
crossmonster schreef:Een goed ruiter staat open voor kritiek.
Dus je kan je wel verstoppen , en denken och ik rijd super, dat commentaar is uit de lucht gegrepen ...
Bedenk wel dat hier op bokt veel goede instructrice's zitten, die heus wel kunnen oordelen over rijkunsten. En die je alleen willen helpen.
Maar als een ruiter niet open staat voor commentaar, zal deze ook nooit een goed ruiter worden
Anne14061993 schreef:Ik begin langzaam te snappen waar jullie met z'n alle tegen mij heen willen gaan maar dat betekend voor mij niet dat het beter gaat worden voor donja en mij maar dat willen jullie niet tot jullie door laten dringen maakt mij ook allemaal helemaal niets uit omdat ik toch wel weet wat voor haar en mij het beste is omdat ik haar ken
) allemaal er achter zijn gekomen dat dat niet de manier is. Dat je je paard enkel vaster rijdt ipv soepel maakt. superwoman schreef:Anne14061993 schreef:Ik begin langzaam te snappen waar jullie met z'n alle tegen mij heen willen gaan maar dat betekend voor mij niet dat het beter gaat worden voor donja en mij maar dat willen jullie niet tot jullie door laten dringen maakt mij ook allemaal helemaal niets uit omdat ik toch wel weet wat voor haar en mij het beste is omdat ik haar ken
Ik begrijp best dat jij dat bedoeld. Echter is een paard kennen niet de basis en zeker niet een feit dat jij het paard het beste aan het lopen kan krijgen.
Helaas zijn veel ruiters je al voorgegaan op deze manier, die (bijna) allemaal er achter zijn gekomen dat dat niet de manier is. Dat je je paard enkel vaster rijdt ipv soepel maakt.
De regel van een winstpunt halen voor dressuur vóór het springen is niet voor niets ontstaan.
De basis van springen is immers ook dressuur.
De nageeflijkheid is echt een gevolg van de rest van je hulpen. Als die goed zijn, dan zakt het paard vanzelf.
superwoman schreef:Anne14061993 schreef:Ik begin langzaam te snappen waar jullie met z'n alle tegen mij heen willen gaan maar dat betekend voor mij niet dat het beter gaat worden voor donja en mij maar dat willen jullie niet tot jullie door laten dringen maakt mij ook allemaal helemaal niets uit omdat ik toch wel weet wat voor haar en mij het beste is omdat ik haar ken
Ik begrijp best dat jij dat bedoeld. Echter is een paard kennen niet de basis en zeker niet een feit dat jij het paard het beste aan het lopen kan krijgen.
Helaas zijn veel ruiters je al voorgegaan op deze manier, die (bijna) allemaal er achter zijn gekomen dat dat niet de manier is. Dat je je paard enkel vaster rijdt ipv soepel maakt.
De regel van een winstpunt halen voor dressuur vóór het springen is niet voor niets ontstaan.
De basis van springen is immers ook dressuur.
De nageeflijkheid is echt een gevolg van de rest van je hulpen. Als die goed zijn, dan zakt het paard vanzelf.
Charlottte schreef:Dan snapj ik niet waarom je je poot zo stijf houdt en het maar niet kan doordringen tot he
Anne14061993 schreef:Weet ik allemaal
Charlottte schreef:Maar zie/besef je dan zelf niet dat je fout bezig bent?
Iedereen heeft alleen maar het bestje met je voor, je moet het niet als een aanval opnemen maar als positief commentaar waar je wa mee kunt en mee kunt gaan doen
Charlottte schreef:Maar zie/besef je dan zelf niet dat je fout bezig bent?
Iedereen heeft alleen maar het bestje met je voor, je moet het niet als een aanval opnemen maar als positief commentaar waar je wa mee kunt en mee kunt gaan doen
Anne14061993 schreef:Charlottte schreef:Dan snapj ik niet waarom je je poot zo stijf houdt en het maar niet kan doordringen tot he
Zolang k dat maar weet vind ik het goed zo
Anne14061993 schreef:waarom heb je ingodsnaam een paard wat moet je er mee als je niet eens kan paardrijde

Quellian schreef:Anne14061993 schreef:waarom heb je ingodsnaam een paard wat moet je er mee als je niet eens kan paardrijde
Je zou ze de kost moeten geven.
Maar heel erg zonde van de bespiering van je paard, is niet helemaal hoe het hoort he?
siko schreef:Meisje, als je blij bent met je paardje en je denkt dat dit voor jullie de juiste manier is, keep it that way
Iedereen probeert je hier gewoon wat tips mee te geven waarvan zij denken dat het meer resultaat maar ook meer plezier oplevert. Ik wens je veel succes in de toekomst en kijk uit naar betere, meer vriendelijke foto's dan deze keer