Me_lodY schreef:Naomi_16 schreef:DER is echt wel een reden voor om met slof te rijden , als je paard te sterk voor jezelf is , dan is dat een reden om met slof te rijden. En ook als de dierenarts het jou beveelt om op je paard te stappen terwijl die een blessure heeft en dat moet je onder controle hebben dan is slof noodzakelijk want , anders heelt de blessure nooit en is het zo rodeo knol wat niet te stopppen is !!!
sorry, nu kan ik me niet meer inhouden!![]()
![]()
![]()
dus je slof is om controle te houden?????
zou je dan niet eens wat meer gaan leren over paarden HOUDEN, paarden RIJDEN, en weet je toevallig ook wat rechtrichten inhoudt?
het is namelijk daardoor dat ze én onder je vandaan racen, én blessures hebben
belachelijk, jij bent die paarden geeneens waard!
ik zou willen dat er bij jou bakkabouters met een schaartje in hun handen staan in die bak en dan stiekem even die slof doorknippen! tsjeessus, wat kan jij slecht rijden z\eg!
dat je dit nog überhaupt ríjden noemt!
volgens mij kom jij thuis met pijn in je handen, rug en schouders...
walgelijk!
en dat is mijn menig, jij zet foto's neer en je vraagt reactie
nou, mijn reactie heb je!
bah, ik vind het iig vernederend voor die dieren. ik vind ze nog superbraaf ook, dát ze het überhaupt nog dóen!
amen

misschien iets té.. maar ik hou van mensen die lekker eerlijk zijn en niet schijnheilig doen
zoals ze bijvoorbeeld zeggen dat ze de slof weggegooid hebben.. terwijl ze er wel mee rijden op andere paarden..
Ik zou er niet te veel van aan trekken. Als jij denkt dat het nodig is heb ik daar niets over te zeggen. Ik zal dan ook niet moeilijk doen
Ziet er leuk uit hoor
Hopen dat het steeds beter gaat en toch uiteindelijk is hopelijk je doel: zonder slof
. En ik maar denken dat je een paard alleen maar werkwillig kreeg door sympathiek te doen tegen over je paard.
!