Laiza @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HannahFrouk

Re: Laiza @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 11:42

Pommepidou ik vind dat je in elk geval heel netjes reageert op wat er allemaal gezegd is. Een aantal dingen is nu wel 30 keer gezegd en je hebt immers al aangegeven dat je daar iets mee gaat doen, NAH, dan zal het in de toekomst vast alleen maar vooruit gaan!

Hoewel het natuurlijk zo niet optimaal is voor je pony is ht natuurlijk wel zo dat i.e.d.e.r.e.e.n. hier - inclusief ikzelf - heeft moeten leren rijden en dat dat vast niet allemaal in een keer vlekkeloos zal zijn gegaan. Ik herinner me nog heel goed dat ik ging leren doorzitten, nou daar is ook wat tijd overheen gegaan hoor! En als ik die foto's hier neer zou zetten zou ik (ook) heel Bokt over me heen krijgen denk ik Knipoog.

Gewoon aan blijven werken,allereerst denk ik aan goed rechtop zitten en misschien ook een goed idee om even naar dat zadel te kijken of het wel goed ligt. Soms doet een staartriempje wonderen (en dat kost zeg maar 20 euri, misschien los je daar al heel wt mee op). Het zadel lijkt wat te veel op de schouder te liggen. Inderdaad wat minder focussen op aan de teugel rijden, dat kan echt pas komen als je goed in je centrum zit! Dus probeer dat een beetje los te laten, lekker te gaan zitten, goed rechtop, goed voor je uit kijken en goed meegaan met je pony. De rest moet dan vanzelf komen denk ik.

En verder vind ik : commentaar mag natuurlijk, maar er is een groot verschil tussen commentaar of opbouwende kritiek geven en iemand gewoon afzeiken. Dat laatste vind ik niet zo nodig als iemand duidelijk opbouwende tips wil. Maar da's mijn mening. Dus dames het kan wel wat minder onaardig hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 16:56

Bedankt voor je reactie, wel plezierig te lezen dat je inziet
dat je houding nog verre van hét is......
Wat voor soort instructrize heb je is ze wel geschoold?

Bellie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 17:34

ik vind ht ect een leuke pony
maar ik vind je eigelijk wel een beetje groot(mijn mening)
en ik kan nog begrijpen omdat je met nageeflijk bezig ben dat je houden dan ook meegaat als je aan het kijken bent of ze het doed maar als je met los teugel draaft kan je toch wel porberen rechtop te zitten??
Nou veel succes&plezier verder!
met jullie les komen jullie er vast wel:)

KiekKiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 17:45

Lekker op je kont zitten, zo trots als het maar kan op deze leuke pony Vingers aflikken ! Schouders naar achter en je hakken mooi los en lang! Die teugels minstens 50 cm ( Clown ) korter, ik bedoel het is natuurlijk heel lief dat je haar een beetje ruimte geeft, maar zij heeft er niks aan als jou handen achter je knieen komen, èn daarbij denk ik dat je haar al wel WAT meer op kan pakken.
Succes verder! Enne, snel nieuwe foto's plaatsen natuurlijk! Pling

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 18:03

ik had al gereageerd, en het is dus duidelijk dat je aan je eigen houding moet werken. Je hebt ook les, en ik ga er dan dus vanauit dat het beter wordt. (hoe kan je nou een paard goed laten lopen terwijl je zelf heel slecht zit? Niet dus! Dat is dus de goede volgorde: eerst zelf goed zitten -> dan pony beter lopen. Het is niet zo dat het echt eerst het ene is, en dan het andere, het gaat alle 2 in stapjes. Dus als jij wat beter zit, loopt de pony wat beter enz. Maar jij moet beginnen met je zit! )
Ik las dit, is dit iets? [RT-P] De oplossing voor zitproblemen?

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 18:26

HannahFrouk schreef:
Pommepidou ik vind dat je in elk geval heel netjes reageert op wat er allemaal gezegd is. Een aantal dingen is nu wel 30 keer gezegd en je hebt immers al aangegeven dat je daar iets mee gaat doen, NAH, dan zal het in de toekomst vast alleen maar vooruit gaan!

En verder vind ik : commentaar mag natuurlijk, maar er is een groot verschil tussen commentaar of opbouwende kritiek geven en iemand gewoon afzeiken. Dat laatste vind ik niet zo nodig als iemand duidelijk opbouwende tips wil. Maar da's mijn mening. Dus dames het kan wel wat minder onaardig hoor.

hier sluit ik me bij aan Knipoog na een paar keer is het wel bekend Knipoog (okay het is bokt.. maar het moet wel opbouwend zijn)
je kan wel commentaar geven maar zorg dan dat het nog wel aardig is

Pommepidou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-08 19:31

Chiqa schreef:

Ja ze heeft gewoon diploma's en het is een prima instructrice.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 19:52

Pommepidou schreef:
Chiqa schreef:

Ja ze heeft gewoon diploma's en het is een prima instructrice.

ORUN Haha!

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 20:04

Ik vind het een heel leuk beesie Haha!! Ook zo'n lieve uitstraling. Over de houding is al gezegt. Succes er verder mee Lachen!

Appel321

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 10:05

MarcoBorsato schreef:
ORUN Haha!

Je vergeet je calimero! Zij zijn groot en ik is klein!