Wouter met Time (v.Lancet) @ wedstrijd (Z1)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

talented

Re: Wouter met Time (v.Lancet) @ wedstrijd (Z1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 18:31

Lenn schreef:
Volgende keer maar een slechtere camera meenemen zodat je gezicht niet meer zo goed te zien is want dat leidt nogal af zo te lezen Haha!

Als je het maar uit je hoofd laat Haha!

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 21:08

_Celien schreef:
Ik vind het een mooi beestje, heb verder geen commentaar erover. Alleen dat je op sommige momenten iets meer mag toestaan, vooral als je uit een oefening komt.

Ik stoorde me wel aan het volgende:
talented schreef:
Uitslag weet ik niet precies, eerste proef 59,...% en de tweede proef iets minder. Was 8e en 13e van de 23. Hij maakte nog wat foutjes in de proef, die je je op een selectie wedstrijd zeker niet kunt veroorloven. Ik rij hem nu een maand of 7/8 en we zijn tevreden over hoe hij vooruit gaat.

En dan met name het stukje dat je zegt HIJ maakte nog wat foutjes... Je had moeten zeggen ik heb hem de vaardigheden nog niet bij kunnen brengen om die kleine foutjes weg te werken. een ruiter/amazone maakt fouten een paard niet!
Maar goed dat is mijn mening!

hihi!
Nou Wouter, weet je ook weer hoe je dat volgens de regels kan formuleren volgende keer!
Sorrie,maar daar krijg je toch een sik van!

Hele fijne plaatjes moet ik zeggen, het ziet er goed en vriendelijk uit!!
Tof paard onder je kont!!!!

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 08:11

Celien rijdt niet op een paard, maar op een computer. Die maakt geen fouten als wij mensen de juiste knoppen indrukken.
Een paard daarentegen, is geen computer. Het mag een schok voor je zijn, maar ook een paard kan foutjes ( zelfs fouten ) maken hoor! Knipoog

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 10:31

Ziet er goed uit zeg ! Lachen
Vind Mannen op paarden vaak toch veel rustiger rijden dan de meeste vrouwen Knipoog

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 18:43

CarolineP schreef:
Celien rijdt niet op een paard, maar op een computer. Die maakt geen fouten als wij mensen de juiste knoppen indrukken.
Een paard daarentegen, is geen computer. Het mag een schok voor je zijn, maar ook een paard kan foutjes ( zelfs fouten ) maken hoor! Knipoog

Wat een eye opener Haha!