Hannanas schreef:Zo groot vind ik jou niet op 'm!
Mooie pony! Lekker fel ding, of niet?
Hoe kom je daar nou bij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hannanas schreef:Zo groot vind ik jou niet op 'm!
Mooie pony! Lekker fel ding, of niet?
florrtje schreef:Als je kijkt naar de foto's kijkt hij niet erg blij, bijna overal heeft ie z'n oren naar achter
Maar anders kunnen we dit beter via PB doen, ik wil je topic niet verpesten

Kimonoo schreef:Saul schreef:Primagirl, dat zijn geconcentreerde oortjes, dan heb je zijn boze oortjes nog niet mee gemaakt
Met springen (dat nog veel zwaarder en zieliger voor m zou zijn) staan zijn oren namelijk altijd naar voren, evenals met buitenrijden
Kimonoo, Dat kan ik wel zeggen, of je dik(ker) wordt ja of nee heb je helemaal zelf in de hand.
nou oké dan weet jij nu al dat je de komende 10 jaar niets meer aankomt he. Waarom worden sommige mensen dan dik? kiezen ze zelf voor zeker.!Maar goed, ik vind het oneerlijk tegen over je pony. maar dat is mijn mening
Wendy schreef:Als je echt zo gek bent met je pony, dan zoek je een leuke bijrijder die lichter en kleiner is dan jijzelf.
Sorry hoor, maar dit kan echt niet meer.
duChambre schreef:ziet er netjes uit hoor! een wedstrijdje rijden zou je zeker met hem kunnen. vind je wel een beetje aan de grote kant voor hem, maar volgens mij stoor je hem er niet mee.
super, ga zo door
primagirl schreef:Als je kijkt naar de foto's kijkt hij niet erg blij, bijna overal heeft ie z'n oren naar achter
Maar anders kunnen we dit beter via PB doen, ik wil je topic niet verpesten
anneliesdj schreef:Wbt die oortjes; als je goed kijkt kun je zien dat zijn oren niet plat in zijn nek liggen (boosheid) maar meer opzij staan wat aangeeft dat hij oplettend is wat de ruiter van hem vraagt.
Oren naar achter kan veel betekenissen hebben daarom is het slim om naar de hele uitdrukking te kijken en niet alleen te zeggen; ze staan niet naar voren dus is hij boos.
. Lauraaa schreef:Je hebt je pony goed aan het lopen, mooie grote drafpassen.
Logisch dat je je pony nooit weg zou doen, misschien een nichtje/buurmeisje die er straks op kan rijden?
Veel plezier nog!
Rivano schreef:Je bent helemaal niet te zwaar of te lang, en mocht dat al het geval zijn dan wordt dat ruimschoots goedgemaakt door het vriendelijke beeld, je waanzinnig leuke pony, zijn mooie passen en je rustige teugelvoering. Aanvragen die startkaart dus.
Ik weet niet wat jullie zien, maar ik zie hier iemand die zonder sporen, slofteugel, zweep, stang, etc. haar pony heel lekker aan het lopen heeft. Daar zouden velen juist een voorbeeld aan kunnen nemen i.p.v te zeiken of de pony het wel overleeft...
Ik kijk hier 100x liever naar dan naar iemand wiens voeten misschien niet onder de buik uitsteken maar die ondertussen wel haar paard in de krul trekt en zo'n arsenaal aan hulpmiddelen heeft waar een gemiddelde ruiterzaak jaloers op zou zijn.
Nog even iets over het -te lang- zijn. OK, je bent inderdaad aan de lange kant. Je enkel zit ter hoogte van zijn buik. Maar voor degene die dat onverteerbaar vinden plaats ik met liefde een paar fotos van Jan Brink met Briar, Edward Gal met Gribaldi en Hubertus Schmidt met Aramis. Diens voeten steken ook onder de buik uit, maar ik geloof niet dat ze er veel slechter van geworden zijn.
Ik gun je van harte dezelfde toekomst als bovenstaande heren.
Rivano schreef:Je bent helemaal niet te zwaar of te lang, en mocht dat al het geval zijn dan wordt dat ruimschoots goedgemaakt door het vriendelijke beeld, je waanzinnig leuke pony, zijn mooie passen en je rustige teugelvoering. Aanvragen die startkaart dus.
Ik weet niet wat jullie zien, maar ik zie hier iemand die zonder sporen, slofteugel, zweep, stang, etc. haar pony heel lekker aan het lopen heeft. Daar zouden velen juist een voorbeeld aan kunnen nemen i.p.v te zeiken of de pony het wel overleeft...
Ik kijk hier 100x liever naar dan naar iemand wiens voeten misschien niet onder de buik uitsteken maar die ondertussen wel haar paard in de krul trekt en zo'n arsenaal aan hulpmiddelen heeft waar een gemiddelde ruiterzaak jaloers op zou zijn.
Nog even iets over het -te lang- zijn. OK, je bent inderdaad aan de lange kant. Je enkel zit ter hoogte van zijn buik. Maar voor degene die dat onverteerbaar vinden plaats ik met liefde een paar fotos van Jan Brink met Briar, Edward Gal met Gribaldi en Hubertus Schmidt met Aramis. Diens voeten steken ook onder de buik uit, maar ik geloof niet dat ze er veel slechter van geworden zijn.
Ik gun je van harte dezelfde toekomst als bovenstaande heren.