Mickey @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Saul

Re: Mickey @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-08 16:57

Hannanas schreef:
Zo groot vind ik jou niet op 'm!
Mooie pony! Lekker fel ding, of niet? Haha!

Hoe kom je daar nou bij Vork

gabiy

Re: Op naar het Z!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 10:17

florrtje schreef:
Als je kijkt naar de foto's kijkt hij niet erg blij, bijna overal heeft ie z'n oren naar achter Lachen
Maar anders kunnen we dit beter via PB doen, ik wil je topic niet verpesten Lachen

er bestaat toch veel flauwe kul rond die oortjes naar achteren hoor Tong uitsteken

de echte redenen dat een paard zijn oren naar achteren doet is om te horen wat er gevraagd wordt vanachter hem.
dit paardje is gewoon heel alert naar wat zijn ruiter vraagt.

een paard met de oren naar voren luistert naar iets dat voor hem gebeurd en dus niet alert is![/quote]

mee eens, dat sommige mensen denken dat een paard boos of gevaarlijk ofzo is als hij zijn oren naar achteren heeft komt denk ik doordat dat 't er al bij manegelessen in word geprent; 'niet achter paard langs lopen en als een paard z'n oren naar achter doet gaat hij bijten of is hij boos.'

aiketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 11:52

Waarom moet er altijd zo'n onnodig commentaar gegeven worden.
Ik vind het er een leuke combinatie uitzien en oké je bent niet van de kleinste maar je lijkt de pony zeker niet te hinderen...
Doe zo verder, het ziet er fijn uit Knipoog

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 12:44

hey
ik vind je super netjes rijden op je pony
en ik vind je ook niet te lang
verder zou ik gewoon lekker gaan starten met hem.

veel succes Haha! Knipoog

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 12:46

Iemand vroeg om een middendraf en een galop foto. Middendraf foto heb ik nog niet echt kunnen vinden helaas.

Galop foto heb ik wel, we vinden beide de galop nog heel erg moeilijk. Vooral omdat meneer gaat crossen in de galop, omdat hij het moeilijk vind. Dat maakt het voor mij ook een stuk lastiger. Maar we hebben tegenwoordig les, dus dat komt vast wel goed Ja

Afbeelding
Afbeelding
en ja hij kijkt hier boos, maar dat doet ie met longeren ook, en ik denk niet dat de longeersingel te zwaar is voor m Vork

Nogmaals bedankt allemaal Lachen

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 12:51

Kimonoo schreef:
Saul schreef:
Primagirl, dat zijn geconcentreerde oortjes, dan heb je zijn boze oortjes nog niet mee gemaakt Haha!

Met springen (dat nog veel zwaarder en zieliger voor m zou zijn) staan zijn oren namelijk altijd naar voren, evenals met buitenrijden Knipoog

Kimonoo, Dat kan ik wel zeggen, of je dik(ker) wordt ja of nee heb je helemaal zelf in de hand.

nou oké dan weet jij nu al dat je de komende 10 jaar niets meer aankomt he. Waarom worden sommige mensen dan dik? kiezen ze zelf voor zeker.! Vork Maar goed, ik vind het oneerlijk tegen over je pony. maar dat is mijn mening Knipoog

Jep, uitzonderingen daargelaten.... Maar bij 9 uit 10 mensen gaat ieder pondje door het mondje!

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 12:54

Wendy schreef:
Als je echt zo gek bent met je pony, dan zoek je een leuke bijrijder die lichter en kleiner is dan jijzelf.
Sorry hoor, maar dit kan echt niet meer.

Wat reageer jij heftig :S

Er staat toch duidelijk dat ze niet meer groeit?
& de pony heeft geen last van haar Knipoog

Esly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 13:08

Gaat echt goed! Hoezo geen wedstrijdje?
kan makkelijk!

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 13:23

Ik vind het er heel netjes uitzien, ondanks dat je misschien iets lang bent, vind ik het er niet heel storend uitzien! Het ziet er ontspannen uit.

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 13:38

Meid ik vind je pony zeer netjes lopen, vind jou er correct opzitten en je pony een echte spetter. Denk dat je maar snel een startkaart aan moet gaan vragen en lekker van je beestje moet blijven genieten OK dan!

Romyjuh_Xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 13:59

duChambre schreef:
ziet er netjes uit hoor! een wedstrijdje rijden zou je zeker met hem kunnen. vind je wel een beetje aan de grote kant voor hem, maar volgens mij stoor je hem er niet mee.
super, ga zo door Knipoog

idd

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 14:51

primagirl schreef:
Als je kijkt naar de foto's kijkt hij niet erg blij, bijna overal heeft ie z'n oren naar achter Lachen
Maar anders kunnen we dit beter via PB doen, ik wil je topic niet verpesten Lachen

Da's niet waar. Als hij echt niet blij was dan lagen de oren helemaal naar achteren. Deze stand is dat hij let op zijn baasje.

Daarnaast zie ik een leuk ontspannen koppel rondrijden OK dan!

LauraaaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:07

Je hebt je pony goed aan het lopen, mooie grote drafpassen.
Logisch dat je je pony nooit weg zou doen, misschien een nichtje/buurmeisje die er straks op kan rijden?
Veel plezier nog!

ziggygirl2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:22

ziet er goed uit.. Knipoog
leuke pony ook Ja
ga zoo door Knipoog

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:27

Ziet er goed uit hoor, je kunt zo op wedstrijd met hem!

Je bent misschien wat groot maar zeker niet te zwaar en je zit hem niet in de weg dus daar zou ik me geen zorgen om maken.

Wbt die oortjes; als je goed kijkt kun je zien dat zijn oren niet plat in zijn nek liggen (boosheid) maar meer opzij staan wat aangeeft dat hij oplettend is wat de ruiter van hem vraagt.

Oren naar achter kan veel betekenissen hebben daarom is het slim om naar de hele uitdrukking te kijken en niet alleen te zeggen; ze staan niet naar voren dus is hij boos.

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:30

anneliesdj schreef:
Wbt die oortjes; als je goed kijkt kun je zien dat zijn oren niet plat in zijn nek liggen (boosheid) maar meer opzij staan wat aangeeft dat hij oplettend is wat de ruiter van hem vraagt.

Oren naar achter kan veel betekenissen hebben daarom is het slim om naar de hele uitdrukking te kijken en niet alleen te zeggen; ze staan niet naar voren dus is hij boos.

Bovendien als een paard boos is zwiept hij meestal behoorlijk met zijn staart. Wil niet zeggen dat ieder paard dat met zijn staart zwiept dus ook boos is. Maar deze pony heeft continu zijn staart ontspannen afhangen. Als hij echt zo boos zou zijn dan zou je dat ook wel aan zijn staart kunnen zien Knipoog

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:35

Dat bedoel ik met hele uitdrukking, lichaamstaal, niet alleen de oren maar ook de ogen, mond, staart en in mindere mate de algehele houding van zijn lijf.

Ik zie iig een oplettend paardje wat goed zijn best doet en een ruiter die lol heeft met d'r paardje.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:36

Wat een leuke pony, ik vind je wat aan de grote kant, maar het ziet er niet naar uit dat jij hem hinderd dus ik zie geen probleem. Hij loopt wel mooi hoor.
Hij let zo te zien ook goed op jou Haha!.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 16:28

Lauraaa schreef:
Je hebt je pony goed aan het lopen, mooie grote drafpassen.
Logisch dat je je pony nooit weg zou doen, misschien een nichtje/buurmeisje die er straks op kan rijden?
Veel plezier nog!

Nee heur, dat zie ik niet gebeuren, ik wil sowieso geen ongelukken, en het gaat samen naar mijn idee gewoon lekker.
Binnenkort wel wat afwisseling, want we gaan namelijk ook mennen!

Lachen

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 02:53

Je bent helemaal niet te zwaar of te lang, en mocht dat al het geval zijn dan wordt dat ruimschoots goedgemaakt door het vriendelijke beeld, je waanzinnig leuke pony, zijn mooie passen en je rustige teugelvoering. Aanvragen die startkaart dus.

Ik weet niet wat jullie zien, maar ik zie hier iemand die zonder sporen, slofteugel, zweep, stang, etc. haar pony heel lekker aan het lopen heeft. Daar zouden velen juist een voorbeeld aan kunnen nemen i.p.v te zeiken of de pony het wel overleeft...
Ik kijk hier 100x liever naar dan naar iemand wiens voeten misschien niet onder de buik uitsteken maar die ondertussen wel haar paard in de krul trekt en zo'n arsenaal aan hulpmiddelen heeft waar een gemiddelde ruiterzaak jaloers op zou zijn.

Nog even iets over het -te lang- zijn. OK, je bent inderdaad aan de lange kant. Je enkel zit ter hoogte van zijn buik. Maar voor degene die dat onverteerbaar vinden plaats ik met liefde een paar fotos van Jan Brink met Briar, Edward Gal met Gribaldi en Hubertus Schmidt met Aramis. Diens voeten steken ook onder de buik uit, maar ik geloof niet dat ze er veel slechter van geworden zijn.
Ik gun je van harte dezelfde toekomst als bovenstaande heren.

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 06:24

Rivano schreef:
Je bent helemaal niet te zwaar of te lang, en mocht dat al het geval zijn dan wordt dat ruimschoots goedgemaakt door het vriendelijke beeld, je waanzinnig leuke pony, zijn mooie passen en je rustige teugelvoering. Aanvragen die startkaart dus.

Ik weet niet wat jullie zien, maar ik zie hier iemand die zonder sporen, slofteugel, zweep, stang, etc. haar pony heel lekker aan het lopen heeft. Daar zouden velen juist een voorbeeld aan kunnen nemen i.p.v te zeiken of de pony het wel overleeft...
Ik kijk hier 100x liever naar dan naar iemand wiens voeten misschien niet onder de buik uitsteken maar die ondertussen wel haar paard in de krul trekt en zo'n arsenaal aan hulpmiddelen heeft waar een gemiddelde ruiterzaak jaloers op zou zijn.

Nog even iets over het -te lang- zijn. OK, je bent inderdaad aan de lange kant. Je enkel zit ter hoogte van zijn buik. Maar voor degene die dat onverteerbaar vinden plaats ik met liefde een paar fotos van Jan Brink met Briar, Edward Gal met Gribaldi en Hubertus Schmidt met Aramis. Diens voeten steken ook onder de buik uit, maar ik geloof niet dat ze er veel slechter van geworden zijn.

Geweldig verwoord!! Afbeelding

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 06:43

Rivano schreef:

Ben het er helemaal mee eens!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 06:53

Ziet er heel ontspannen uit... En wat een mooi dier! Mooie ruime draf. Ik vind je niet echt TE groot, je benen komen er wel een beetje onderuit, maar volgens mij stoor je hem absoluut niet. De oortjes lijken mij ook alleen maar aandacht te hebben voor jou. Idd, aanvragen die startkaart!

Nog veel succes ermee!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 06:56

Ik ga die lange quote niet nog een keer herhalen maar ik ben het er ook mee eens. Knipoog

Ik vind jullie een leuke combi om naar te kijken en zie geen reden waarom je nou zou kunnen starten. Gewoon lekker doen. En super dat je hem veel afwisseling geeft!! Ben dan ook wel benieuwd naar menfoto's. Haha!

Heel veel succes en trek je absoluut niets aan van al die mensen die 'het beter weten'. Knipoog

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 08:04

Leuk pony! Het rijden ziet er héél netjes uit. Ben benieuwd hoe hij gaat tonen als je hem iets meer in de oprichting kan krijgen. Verder ben ik het eens met Rivano. Het ziet er heel ongedwongen uit.