Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar we hebben het probleem al kunnen oplossen. Ik heb knoopjes in haar teugels gelegd, dan kan de pony ze niet zo makkelijk door haar handen trekken als hij wat sneller wil op buitenrit. Zo hebben we het al eens geprobeerd, en het gaat prima. Ik heb ook nog een martingaaltje besteld bij Goedhardt, maar het is jammer genoeg nog niet binnengekomen, dus dat zal ik nog niet kunnen proberen dit weekend.
), maar dat vond Gassie ook niks. Het is nogal een kieskeurige pony, dus is het een beetje zoeken...
. ziet er echt goed uit! Dit is leren paardrijden
milo schreef:( ik heb niet gereageerd in het vorige topic, wat een rel zeg..)
ik vind het leuke pony's, leuke kids, ze rijden vriendelijk zoals ik kan zien vanaf deze foto's.
maar het punt in het vorige topic was dat die pony's werden gereden met héél scherpe bitjes, en dit duidelijk niet fijn vonden. een oplossing zoals twee teugels eraan doen zodat je de noodrem bij je hebt, maar alleen als het nodig is het te gebruiken, zou ik een goed alternatief vinden!
.
. Als ze zich had laten doen had ze voortaan met een pelham dat nog eens verkeerd is bevestigd (met maar 1 teugel) naar buiten kunnen gaan
.
. Succes sevke schreef:Het is een barefoot boomloos zadeltje maat 1. Het bevalt héél goed. Zelf vind ik het nog wat te groot voor mijn dochtertje, maar ze wil ab-so-luut niets horen over een ander zadel![]()
Belle heeft een Lami-cell westernzadeltje maatje 13. Bevalt ook heel goed. Makkelijk in onderhoud, heel licht en met een behoorlijke pasvorm (wat niet altijd zo simpel is bij een kinderwesternzadel.) De meeste hebben een baggerpasvorm