Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zinaaa schreef:ik denk dat je uit deze pony veel meer uit kan halen dan hoe het er nu uit ziet. Natuurlijk is het leuk om je kids op een pony te zetten en een beetje kunnen rondhobbelen, maar neem dan een simpel shetlandertje op het niveau van je kinderen, en geen arabierxnew forest. dus mijn tip is; of je zet er iemand anders op en je haalt eruit wat erin zit. Of je gaat met je kinderen + de pony's op les. denk dat ze daar veel meer aan hebben dan dit.
sokje87 schreef:Ben ik dan de enige die de foto's niet wereldschokkend vind? Ja, de eerste paar foto's zien er vreselijk uit, maar dat vond de TS blijkbaar zelf ook en nog tijdens diezelfde les is het bit eruit gegaan.
Ik vind het er verder prima uitzien.

Caira schreef:

StalNollie schreef:Caira schreef:
wat is dat nou weer voor flauwe opmerking,
deze meiden kunnen ook rijden, alleen het bit was gewoon geen succes,
en dat weten ze nu..
en aan de fotos te zien kunnen die meiden net zo als dat meisje rijden, dus vind het net alsof zei het wel kan en deze meiden niet,
nou neej met bit was moment opname, en geeft idd niet fijn beeld maar dat zagen hun ook vandaar dat het bit er ook uit is gegaan.
yorin schreef:Omg 5 pagina´s vol alleen over de bitten..! De ts zegt toch dat ze het even wil uitproberen hoe de pony erop reageert.. Sorry hoor maar zo erg vind ik het er nog niet uit zien.. De pony geeft een reactie omdat dat beestje het niet gewent is om zon bit in te hebben..
*) yorin schreef:Omg 5 pagina´s vol alleen over de bitten..! De ts zegt toch dat ze het even wil uitproberen hoe de pony erop reageert.. Sorry hoor maar zo erg vind ik het er nog niet uit zien.. De pony geeft een reactie omdat dat beestje het niet gewent is om zon bit in te hebben..

nightlover schreef:@ Ryanne_ :
Dit was dus om uit te proberen
En dus rijd ze er niet meer mee .
Vind de kids leuk rijden !
En dat je een foutje hebt gemaakt TJA dat doet IEDEREEN weleens