Suzanne F. schreef:Knap hoor meid! Zo jong en met een jong paardje! Ga zo door, en ik vind hem mooi hoor!Ze hebben vast zelf geen mooiere neus.
Hartstikke bedankt!!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Suzanne F. schreef:Knap hoor meid! Zo jong en met een jong paardje! Ga zo door, en ik vind hem mooi hoor!Ze hebben vast zelf geen mooiere neus.
Imago01 schreef:Geweldig paard om te zien en erg leuk passende combinatie. Weer eens wat anders dan de tegenwoordig, bijna breekbaar aandoende, dunne dansmariekes...Doe je een beetje zuinig met hem???
Enne...met zijn RAMSKOP hoef je gelukkig niet te rijden, gaat om wat er ín het koppie zit!!!
Veel succes voor de toekomst hoor!!!
Imago01 schreef:Enne...met zijn RAMSKOP hoef je gelukkig niet te rijden, gaat om wat er ín het koppie zit!!!

Grappig dat het een schimmel is. Hij heeft dan wel lang z'n bruine jasje aan gehad. 
love_u schreef:ga je als je 14 bent hem gelijk in het Z1 starten?
nogmaals super combinatie zit echt veel talent in . in alle bei !!
Sammie schreef:Imago01 schreef:Enne...met zijn RAMSKOP hoef je gelukkig niet te rijden, gaat om wat er ín het koppie zit!!!
vind dat ramshoofd wel meevallen.
Mooie foto's! Mooi opgedroogd paard.Grappig dat het een schimmel is. Hij heeft dan wel lang z'n bruine jasje aan gehad.
Maar hij schimmelt wel mooi

. maar mischien heeft dat ook wel te maken omdat je altijd op de pony gereden heb dan is een paard wel heel iets anders. succes nog.
) SaskiaKur schreef:Schaat!!
Ik vind hem zó gaaf!!
Je hebt um netjes aan het lopen, zo mooi achterbeentechniek en actie. Hou hem in de galop goed vanaf de schoft ontspannen en de handjes niet teveel naar buitendraaien. Maar verderest ...Kan niet wachten dat ik hem irl voor de camera heb!!
Sonja_vR schreef:wat een leuke combi zijn jullie
en wat een heerlijk paard om te zien , ben even naar je profiel gehupst om te kijken hoe groot ie is, maar das een flinke (jij bent dan ook wel redelijk lang al of niet? )
maar ik hou wel van dit type, lekker wat body , leuke kop erop (ik ben niet zo van de bloed hoofdjes, geef mij maar een lekker kop)
volgens mij gaan jullie nog hele veel plezier met elkaar hebben ,
wens jullie alsvast heel veel succes strakjes met de officiele wedstrijden

Ziet er ook ook echt super uit! 

)