En dat filmpje, jeetje brok in mijn keel!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
runningkawa schreef:En dat je niets hebt gezien aan de wissel vind ik opzich een compliment
KiWiKo schreef:runningkawa schreef:En dat je niets hebt gezien aan de wissel vind ik opzich een compliment
das niet eerlijk!!!! bij die van jou hoef je alleen maar op je andere zitbeenknobbel iets meer gewicht te zetten en dan springt hij over![]()
zo kan ik het ook!!!
runningkawa schreef:ssst dresslover...dadelijk weten ze dat er een computerchip en zit en komt er iemand Format C doen....
en wederom bedankt...volgende keer zet ik mijn cap af...dit topic is te eng voor HAW gewoontes![]()
runningkawa schreef:
ik denk dat dus idd wel.
Nu is het naar mijn idee wellicht ook wel vrij scherp omdat zo'n touwtjes dunner zijn dan zo'n hoofdstel in het leer.
Toen ik de eerste keer halt hield, gewoon met mijn hand erbij ging kawa meteen achterwaarts om van de druk af te komen. Iets wat hij op een bit niet doet, iets wat hij op een hackamore niet doet en ook niet op een stalhalster.
En ik mag hopen dat men nu wel geloofd dat ik met de hand erbij niet bedoel dat ik zat te trekken
runningkawa schreef:Natuurlijk kan jij dat ookIk ben geen rijwonder...verre van dat
Ik heb alleen fijne les gehad.
Wel jammer dat er mensen zijn (en dat bedoel ik ff algemeen) die op zulke manier les krijgen dat ze denken dat het moeilijk is, want dat is het niet
Zegt mij dus heel veel over de instructrice.
Je leert bijv toch ook aangalloperen?
Of wijken?
Dat gaat de eerste keren ook niet en als het een groen paard betreft denkt die ook, wat wil je nou?
Maar na een tijdje begrijpt hij, oh baasje doet zo met het been en als ik dan dat doe als reactie is het goed.
Dat is met gewichtshulpen ook. Jij gebruikt je zit op een bepaalde manier en bij de juiste reactie word het paard beloond.
Maar ook dat moet je ze dus idd aanleren, uiteraard ook jezelf aanleren en dat consequent toepassen.
Maar dat is met andere hulpen ook zo