Nieuwe 'Aanwinst' - Kingston

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ezmee

Re: Nieuwe 'Aanwinst' - Kingston

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 13:33

Ginny toch. Weer al een paard. Maar wat een leukerd *LOL* .
Ik hoop dat het wat voor je is.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 13:34

Leuke foto's hoor, ziet er goed uit voor de tweede(?) keer dat je hem rijd. Het is ook echt een leuke haflinger.
Ik snap alleen echt niet waarom je er nog een paard bij koopt, als je voor je andere paarden niet eens genoeg tijd hebt. (Dit concludeer ik uit jouw woorden dat je voor Miss Sundance 4x per week een verzorger hebt). Hou het dan lekker op 3 paarden, dan kun je ze gewoon allemaal zelf rijden.

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 13:36

nee missy vind ik gewoon niet leuk om te rijden, ik heb haar omdat mijn ouders en vriend het nodig vinden dat ik tenminste een echte paard had Tong uitsteken ik hou haar alleen voor het springen en een keer per week dressuuren.

Winniiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 13:40

GinnyBanshee schreef:
nee missy vind ik gewoon niet leuk om te rijden, ik heb haar omdat mijn ouders en vriend het nodig vinden dat ik tenminste een echte paard had Tong uitsteken ik hou haar alleen voor het springen en een keer per week dressuuren.

Is mijn mening -> ik vind jou idd ook beter staan op Charlie of op Bansch weet niet waar dat idee vandaan komt maar vindt jou wel bij koudbloeden passen. Jij kunt er echt de power uit rijden! OK dan!

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 13:40

ik vind idd dat ik meer gevoel heb voor koudbloeden Lachen dankjewel

Pierrot_An

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 13:42

Ik vind je ook prima staan op een haf hoor... denk dat het ff wennen is Knipoog ... maar super haflinger hoor! En volgens mij ook mooie gangen, als ik zo naar dat achterbeen kijk! Mooi hoor! En dat koppie.. die voorpluk... ik zou het wel weten hoor .. haha

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 13:50

leuke aanwist hoor. ik heb ook meer met koudbloeden dan met warmbloeden. Als ik een eigen paard neem is dat ook een haflinger met aanleg voor dressuur.

ik heb het andere topic ook gezien van de vorige eigenaar die er op reed. maar daar kwam hij vrij gespannen over. ik vind dat je het knap doet hoor.

je zoekt ze wel uit allemaal van die knappe paardjes

lidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 13:52

ik vind het er super uitzien! wat is jouw geheim? hoe krijg je ze toch zo actief? (vooral die achterhand joh)
ik zou me vooral gaan richten op lang en laag en rechtrichten in het begin, hij wordt af en toe wat kort.
veel succes en ik ben heel benieuwd wat het gaat worden, het is een super leuke haflinger!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 13:52

GinnyBanshee schreef:

Dan snap ik er nog minder van
Je houd toch geen paard wat je niet leuk vind? Verkoop hem dan liever, zodat ze een baasje krijgt die haar wel die aandacht en liefde wil geven.
Ik vind Missy overigens het leukste paard, zag je op de Vlietlanden ermee en crossen is echt haar ding!

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 13:55

haha, ik mag haar niet verkopen van mijn ouders (en opzich wil ik dat ook niet omdat zij echt het enigste paard is tot nu toe die ik echt kan vertrouwen), ze heeft het nu toch heel erg goed, haar bijrijdster rijd haar echt super goed en ze krijgt genoeg aandacht. Met springen vind ik haar nog steeds een super paard en cross helemaal ,alleen wil ik niet verder dan B sgw en L springen eigenlijk dus wij hebben verder geen doel samen. Crossen vind ze idd het leukste! ik doe ook weer mee aan vlietlanden en lisse Lachen

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 13:59

Missy is echt wel een leuk paard Ginny. *LOL*

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 14:02

hehe ja daarom wil ik haar niet weg doen, maar ik vind haar niet meer zo leuk om te rijden, en sharon wel, ik heb haar dan 2/3 dagen in de week en dan spring/cross ik met haar, of ik ga naar het strand en meestal een keer een beetje basis werk.

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:07

Ik stem voor Knipoog Ziet er veelbelovend uit!
Maar is een klein friesje niet iets voor jou?

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:11

Snoekiej schreef:
GinnyBanshee schreef:

Dan snap ik er nog minder van
Je houd toch geen paard wat je niet leuk vind? Verkoop hem dan liever, zodat ze een baasje krijgt die haar wel die aandacht en liefde wil geven.
Ik vind Missy overigens het leukste paard, zag je op de Vlietlanden ermee en crossen is echt haar ding!

Ik snap eigenlijk niet waar je je druk om maakt.. Dat paard heeft het toch prima? Net als haar andere paarden. Ze zal (neem ik aan) geen 4 paarden houden als ze daar geen tijd voor heeft of ze niet genoeg aandacht kan geven..

En verder is dit een HAW topic, geen discussie over hoeveel paarden ze heeft.

Maargoed, ik zal me er verder ook niet in mengen, heb mijn reactie op het rijden al gegeven, vind het er super uit zien en ben benieuwd hoe het is als je er wat vaker op hebt gereden! Haha!

brendaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:14

Ben echt jaloers, jij hebt echt allemaal leuke paarden!! Haha!
Heb je een eigen stal ofzo? of gewoon veel geld Bloos

Hij is echt heel erg leuk! En vind jullie een hele leuke combinatie! Haha!
sucses met het beslissen of je hem gaat kopen!

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:16

Leuk paardje!!
En Super naam!! (is het wel Kingston2 op bokt hoor!!) Haha! Knipoog haha

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:28

ik vind jullie echt een super combinatie..je staat geweldig op koudbloedjes. ik vindt je daarom niet ook de mooiste combi met missy, maar door jou super mooie houding is het wel een plaatje om te zien.
super mooie haf, die manen, echt een macho. ik denk dat jullie samen ook ver kunnen komen Knipoog
hou het bij die koudbloedjes joh, misschien een keer een kruising fries? Vork

(mag ik ook vragen wat voor studie je volgt?, had nooit verwacht dat je 4 paarden reed én ook nog naar de universiteit gaat, super Knipoog )

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 14:30

pel : bedankt Lachen het is een engelse opleiding, een bachelors in psychologie doe ik, in Leiden op Webster Universiteit Lachen verder heb ik idd geen tijd voor een baan maar zolang ik goeie cijfers haal vinden mijn ouders het goed om 2 paarden te betalen (banshee en missy) die andere 2 zijn gekocht door mijn vriend voor mij, hij betaalt ze ook.
@0maris0 : ja idd!! zag ik later pas! Tong uitsteken maar ik noem hem toch King meestal Tong uitsteken
bedankt voor de leuke reacties Lachen

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:32

GinnyBanshee schreef:
@0maris0 : ja idd!! zag ik later pas! Tong uitsteken maar ik noem hem toch King meestal Tong uitsteken
bedankt voor de leuke reacties Lachen

Ik noem de mijne ook altijd King..
Maar in topics toch vaak Kingston Haha! Knipoog

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:35

Pel schreef:
ik vind jullie echt een super combinatie..je staat geweldig op koudbloedjes. ik vindt je daarom niet ook de mooiste combi met missy, maar door jou super mooie houding is het wel een plaatje om te zien.
super mooie haf, die manen, echt een macho. ik denk dat jullie samen ook ver kunnen komen Knipoog
hou het bij die koudbloedjes joh, misschien een keer een kruising fries? Vork

(mag ik ook vragen wat voor studie je volgt?, had nooit verwacht dat je 4 paarden reed én ook nog naar de universiteit gaat, super Knipoog )

Charlie is een kruising fries als ik het goed heb.

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:45

jah nu je het zegt..ook een super mooi dier..
ik houd zelf ook enorm van koudbloedjes, maar ik ben 1.90, dus ligt niet echt voor de hand.

petje af, ginny Knipoog

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:50

Ziet er echt leuk uit!! Loopt erg netjes. Ik zou wel even kijken of hij zich zelf niet aantikt in de kogel want op de foto's zit hij er soms wel erg dicht bij! Leuke pony!

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:55

ik had hem al op de site van Jansen van de Hout gezien en eindeloos gekweild Clown zo'n heerlijke Haf...hij zal zeker verder komen in de sport, zeker als jij zijn eigenaar wordt Knipoog
het ziet er goed uit, na zo'n korte tijd is het moeilijk echt kritiek te hebben Tong uitsteken en het blijft een fantastisch beest Haha! Heel veel succes met hem

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 15:18

Ik vind het een stoere haf die zeker veel uitstraling heeft. Hij loopt nog wel wat op de voorhand, maar dat zal wel komen omdat hij nog niet zo sterk is achter en ook niet zoveel conditie heeft. Ik denk dat daarom mensen het plaatje met Banshee mooier vinden.

Esly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 15:23

Jullie zijn een echt SUPER combi!
coole haf ook!