. Ik hoop dat het wat voor je is.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
ik hou haar alleen voor het springen en een keer per week dressuuren. GinnyBanshee schreef:nee missy vind ik gewoon niet leuk om te rijden, ik heb haar omdat mijn ouders en vriend het nodig vinden dat ik tenminste een echte paard hadik hou haar alleen voor het springen en een keer per week dressuuren.
dankjewel
... maar super haflinger hoor! En volgens mij ook mooie gangen, als ik zo naar dat achterbeen kijk! Mooi hoor! En dat koppie.. die voorpluk... ik zou het wel weten hoor .. haha GinnyBanshee schreef:nee missy vind ik gewoon niet leuk om te rijden, ik heb haar omdat mijn ouders en vriend het nodig vinden dat ik tenminste een echte paard hadik hou haar alleen voor het springen en een keer per week dressuuren.

Ziet er veelbelovend uit!Snoekiej schreef:GinnyBanshee schreef:nee missy vind ik gewoon niet leuk om te rijden, ik heb haar omdat mijn ouders en vriend het nodig vinden dat ik tenminste een echte paard hadik hou haar alleen voor het springen en een keer per week dressuuren.
Dan snap ik er nog minder van
Je houd toch geen paard wat je niet leuk vind? Verkoop hem dan liever, zodat ze een baasje krijgt die haar wel die aandacht en liefde wil geven.
Ik vind Missy overigens het leukste paard, zag je op de Vlietlanden ermee en crossen is echt haar ding!

haha 
)
het is een engelse opleiding, een bachelors in psychologie doe ik, in Leiden op Webster Universiteit
verder heb ik idd geen tijd voor een baan maar zolang ik goeie cijfers haal vinden mijn ouders het goed om 2 paarden te betalen (banshee en missy) die andere 2 zijn gekocht door mijn vriend voor mij, hij betaalt ze ook.
maar ik noem hem toch King meestal 
GinnyBanshee schreef:@0maris0 : ja idd!! zag ik later pas!maar ik noem hem toch King meestal
bedankt voor de leuke reacties
Pel schreef:ik vind jullie echt een super combinatie..je staat geweldig op koudbloedjes. ik vindt je daarom niet ook de mooiste combi met missy, maar door jou super mooie houding is het wel een plaatje om te zien.
super mooie haf, die manen, echt een macho. ik denk dat jullie samen ook ver kunnen komen
hou het bij die koudbloedjes joh, misschien een keer een kruising fries?![]()
(mag ik ook vragen wat voor studie je volgt?, had nooit verwacht dat je 4 paarden reed én ook nog naar de universiteit gaat, super)
zo'n heerlijke Haf...hij zal zeker verder komen in de sport, zeker als jij zijn eigenaar wordt
en het blijft een fantastisch beest
Heel veel succes met hem