Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bettine schreef:We zijn trouwens net terug van concours, hadden 218 en 215. Zaten nog best wat foutjes in, maar stond er wel fijn aan.
Wel heel leuk, de jury was ook laaiend enthousiast over Blacky en mijn rijden.
En er kwam ook allemaal mensen vragen wat voor een paard het was, dus hij begint wel op te vallenEcht heel leuk.
!

Suzanne F. schreef:Cool!!
Gefeliciteerd!!
Lysander schreef:Wat een schitterend paard! Ik vraag me een beetje af waarom de eigenaar twee jaar niets met heeft gedaan als je zo'n paard in het land hebt staan, hij is echt prachtig. Je rijdt hem ook heel netjes, je mag alleen soms je schouders ietsje meer naar achter houden (dat komt waarschijnlijk doordat je je ogen niet van je paard af kunt houden, begrijpelijk natuurlijk).

Komt omdat hij nog wat sterk is, en ik wil de voorkant niet blokkeren (ellebogen moeten ook nog meer aangesloten). AnneFleur schreef:Erg mooie foto's.. Jullie zijn super zo samen!!
Even een vraagje? wie heeft de foto's gemaakt?

Och jezus wat een heerlijke combinatie! Ik bombardeer jullie nu bij deze als mijn grote voorbeeld (grapje, moet kunnen
). Nee, even serieus, ik ben erg onder de indruk
Je hebt zelf goed door waar de verbeterpuntjes zitten. Feit dat hij nog wat sterk wordt (ik zie het vooral in je verruimingen gebeuren) is gewoon een kwestie van die achterhand blijven trainen. Die is nog wel een beetje pielig, wat natuurlijk niet gek is als je 2 jaar hebt stilgestaan. Laat hem niet sterk worden, maar zet hem op tijd even terug met je zit op die achterhand. Desnoods even m.b.v. ophouding buitenteugel als hij daar doorheen dramt. Beperk in je training de verruiming tot het moment dat hij sterk gaat worden, zet hem dan even terug en rijdt vervolgens nog een stukje weg. Heb je in je training meer aan! Ik heb de tussenliggende 4 pagina's niet doorgelezen, dus misschien is hier al genoeg over gezegd. Lees dan vooral over dit heen 
Jannekee schreef:Ik moet bij 'Blacky' altijd aan een kleine zwarte shetlander denken, dit is toch wel heel wat anders haha!
Erg mooie foto's, geven ook een fijn beeld

!
! (hebben??
)
!
Maar dat is idd ook hoe we zelf al ongeveer bezig zijn.
Eerst nog even wat meer spier en conditie kweken en de wissels nog meer bevestigen en dan moet het wel lukken in het ZZL 
Wat leuk zeg

Alleen wat contrast (iets omlaag gezien de felle zon), witbalans (zon) en verzadiging (kleur) aanpassingen, maar dat had ik grotendeels al in de camera ingesteld
.