Silence schreef:Patty is er stellig van overtuigd dat dit niet gebeurd.
Dat kan ze heel goed zegt ze.....ze hecht zich er niet aan omdat ie toch weer weg gaat.
En dan ben ik het dus helemaal eens met Pashon. Dan ontbreekt er iets wat het paardje o zo nodig heeft.
Laat de ts het alsjeblieft zelf zo duidelijk zeggen zeg.. Weet jij veel naar wat voor een ander baasje TS opzoek gaat! Als je een leuk bod op je paard krijgt kan je dat niet vaak weigeren.. Das bij ons thuis ook zo.. Alles is te koop.. Maar het tehuis is het allerbelangrijkste.. Lijkt mij ook bij de TS het geval dat als haar paard OOIT verkocht wordt ze dan opzoek gaat naar een goed tehuis!
TS: Ze begint er al beter uit te zien! Vind trouwens dat je je handen keurig rechtop hebt!

Voor de rest gaat dit naar mijn idee helemaal goedkomen! Wel zou ik haar baardje weghalen

Heel veel plezier ermee![/quote]
Daar wil ik toch op reageren, dat is dikke onzin! Hangt er maar net vanaf hoe je ermee omgaat. Bij ons thuis gaat het paard voor nog geen miljoen weg

Als mij verzekerd wordt dat mijn paard daar een goed leven krijgt en er heerlijk oud kan worden en ik mag hem gewoon opzoeken dan wel.. Ik heb er alles mee bereikt, maar er is nog niemand goed genoeg bevonden om hem mee te nemen..
paarden waren in eerste instantie net als alle andere dieren niet bedoelt om op te rijden.. dit is mijn mening.. en daarbij leeft iedereen weer in zijn eigen situatie thuis.. ik heb iig geen geldboom in de achtertuin staan maar toch heb ik veel kosten aan mn diertjes.. alstie dan ergens een goed tehuis kan krijgen waar een leuk lief meisje heerlijk met hem gaat hobbelen en af en toe een wedstrijdje doen dan vind ik het geen probleem om mijn diertje naar dat soort type mensen te brengen