@ work op crossterrein in lunteren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mila87

Re: @ work op crossterrein in lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 12:17

ik zie nu pas dat er weer eens vreselijk veel op gereageerd wordt..je kunt op bokt altijd precies zien waar anderen vinden dat er wat mis is, want dan hebben we gelijk 10 pagina`s. zooooo jammer.
dit forum is bedoeld om op een normale, gezellige manier met elkaar te praten over onze geweldige hobby. waarom er nu weer zo overdreven op elkaar gereageerd wordt snap ik dan weer niet.
mensen, probeer elkaar nu eens in waarde te houden. zet jezelf is in de schoenen van de TS. hoe wil jij je commentaar hebben? aanvallend, of opbouwend. en wat me nog het meest dwars zit is het discussie voeren onderling.
ga dan even naar een apart topic. voor mij part wordt er een "ik heb zin in zeuren" topic gevormt en kun je daar alles kwijt.
een eigen mening hebben mag en tips geven is vast wel goed maar op een andere manier..beetje meer nadenken voor er gepost wordt.

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 12:49

Op een paar reacties na, vind ik dat er heel sympathiek gereageerd wordt. De TS krijgt tips op een normale toon, zonder volledig afgezeken te worden. Wel wordt er niet omheen gedraaid, maar het gewoon recht voor z'n raap gezegd. HAW is voor rijtechnisch commentaar en naar mijn mening wordt dat in dit topic gegeven.

TS; ik ga niet herhalen wat er al eerder gezegd is. Zo te zien hebben jij en je paardje er veel plezier in en ik zou er dan ook zeker mee doorgaan! Hetzij onder prof. begeleiding..Lachen

missanous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 14:32

mensen mensen wie maakt er nou weer van dat ik niks met de tips enz ga doen????

ik heb al een paar keer eerder gezegd dat ik er mee aan het werk ga

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 14:35

Wow, ziet er echt super leuk & gaaf uit zeg!
Je paardje vind het zo te zien erg leuk! Pling

naatasjahut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 14:36

wow,, weetje hoe stoer!!! wou dat ik dat kon:$ maar ben je nooit bang om te vallen want het is niet zo dat er dan een balkje afvalt(A) maar voor de rest echt hele leuke foto's !!!!:)