Omdat op internet dingen vaak anders (bijvoorbeeld harder) aankomen dan bedoelt wordt, kan dit nog wel eens een probleem zijn idd. Misschien tot op een bepaald punt zelfs 'onoplosbaar' omdat je gewoon niet weet wat degene achter de andere computer precies denkt. Wel vind ik dat wij bokkers wel even 3x mogen nadenken voordat we 'negatief' commentaar geven. Probeer het op een goede manier te brengen, dan ontstaan er ook minder snel vervelende discussies.
2. Hoe voorkom je herhalingen in topics, moeten moderators daarin ingrijpen?
20x hetzelfde commentaar kan idd storend zijn. Ik vind niet dat de moderators daar persé voor hoeven in te grijpen, maar als we nou eens met zijn allen dat topic wat beter doorlezen, weet je ook een beetje wat er al gezegd en nog niet gezegd is. Natuurlijk kan je wel eens hetzelfde commentaar krijgen. Als er dan per reactie ook nog andere tips bij zitten, is dat juist helemaal niet erg!
3. Vind je dat HAW moet worden opgedeeld in een puur rijtechnisch en een losser 'lol met je knol' deel?
Hier ben ik absoluut op tegen. Ik vind dat HAW gewoon 1 HAW moet worden en als je echt lol met je knol hebt, zet je dat maar bij ITP omdat er geen rij-technisch commentaar op gegeven kan worden. Verder vind ik het geen goed plan dat je bij het ene deel alleen rijtechnisch commentaar kan geven en het andere deel meer voor de complimentjes is, omdat ik denk dat alle mensen die echt goed rijtechnisch commentaar hebben, alleen nog maar bij het rijtechnische deel kijken en reageren. En ik denk juist dat de meeste bokkers het leuk vinden om én complimenten over hun paard/setje/geheel hoe het er uit ziet, én rijtechnisch commentaar waar je wat mee kunt te krijgen!
4. Vind je dat we alle fotofora onder elkaar moeten zetten in de forumlijst of verspreid over Bokt laten staan?
Het maakt me opzich niet zoveel uit, nu staat het ook goed onderverdeelt. Maar als alle foto fora bij elkaar komen te staan is dat misschien ook wel handig. Geen mening hierover dus.

5. Moeten er regels komen voor de hoeveelheid, de titel, kwaliteit van de foto's en openingspost van HAW topics, of houden we het bij richtlijnen?
Ik vind deze richtlijnen prima, hoeft naar mijn mening niets aan verandert te worden!