Teetje schreef:Hey Agnes,
Ik ben er zelf bij geweest dat je voor het eerst ging galopperen en vond dat je het super deed. Ook Indi doet het super, hij is echt zo'n lieverd. Dat er met een zweep achter werd gerent wil nog niet zeggen dat Indi er van langs kreeg. Het was een middel om haar duidelijk te maken wat er van haar verwacht wordt. Ik vind het schokkend om te lezen hoe iedereen over een paar foto's en een filmpje heen vallen. Als er iemand paardvriendelijk bezig is ben jij het wel. En rijden kan je, op mijn paard galoppeerde je zo weg, nog voor ik de 'knopjes' had kunnen uitleggen. Met jouw en Indi gaat het helemaal goed komen, wij gaan je helpen hoor!
Ik vraag me sowieso af of iemand die niet super rijdt, maar wel heel goed is voor zijn paard en het paard er geen pijn mee doet, nou altijd zo geschoren moet worden op bokt. Het verbaast me regelmatig hoe er op enthousiaste ruiters die iets teveel naar voren zitten, de benen iets te veel naar buiten hebben, what ever, gereageert wordt. Dan durf je toch geen foto meer te plaatsen. Uiteindelijk gaat het toch om het plezier in paardrijden en niet iedereen is een topruiter. Ik wens je veel succes met Indi.......
thnx:)