SuperPepeijn schreef:WildWings schreef:en als je niet tegen commentaar op je commentaar kan moet je ook geen commentaar geven... heheheOf gewoon niet op bokt. Het is en blijft een discussieforum en je weet dat de kans dat je commentaar krijgt zeer groot is.
Ik kan best tegen commentaar op mijn commentaar. Alleen jammer dat het niet iets minder kinderachtig kan

Citaat:Ik vind het heel knap dat jij kan bepalen uit een filmpje van een minuut hoe marjolein haar rijtechniek is.
Ik bepaal ook niet hoe Marjolein's rijtechniek is, volgens mij heb ik dat al meerdere keren aangegeven en ook al gezegd dat ik best geloof dat ze prima rijdt in betere omstandigheden. Ik noem alleen 1 punt dat mij opviel in dit filmpje. Want daar is HAW dus voor. Dat jij je daaaar niet in kan vinden kan ik me voorstellen, maar daar loopt op FZ volgens mij nu een topic over
Aux, het wordt meestal pas gesloten als duidelijk is dat de TS eigenlijk helemaal geen rijtechnisch commentaar wilt, bijvoorbeeld. Althans, normaal gesproken gebeurt dat toch echt....

Ik vind dat Djamai veel meer in balans loopt en veel sterker wordt in zijn achterbeen! Je rijdt hem goed vanuit het achterbeen
-> nuttig rijtechisch advies op basis van een paar foto's of een filmpje is zinloos, dat weet eigenlijk iedere flapdrol die priveles heeft.
Wouw, super leuke pony!