Banshee's eerste show!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Re: Banshee's eerste show!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 09:04

Miss_Montana schreef:
Ja, maar ook dat ze een superleuk mooi en stoer paard onder d'r kont heeft en dat ze de sterren van de hemel rijd. Dat weet ze inmiddels ook wel geloof ik Vork

Maar men wil dat graag horen en niet al die kritiek want dat is niet leuk Clown

Maar goed mijn commentaar verder is iid over de sliding vind ik onverantwoord dat je je daar uberhaupt mee bezig houdt.
Waarom eigenlijk? een fjord is daar niet voor gebouwd en je hebt wel moeten oefenen dus ik hoop maar dat je een goede bak met perfeckte bodem had.

Met al die dingen zoals hoog springen en hoog dressuur en slidings ed, belast je je paard behoorlijk en kan ie op latere leeftijd pech mee hebben.
Houdt je bij een ding zou ik zeggen een fjord is geen quarter of kwpn

Oja had al eerder vermeld maar zorg voor wat nettere combinatie als je een show geef. Vork

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 09:58

tita schreef:
Miss_Montana schreef:
Ja, maar ook dat ze een superleuk mooi en stoer paard onder d'r kont heeft en dat ze de sterren van de hemel rijd. Dat weet ze inmiddels ook wel geloof ik Vork

Maar goed mijn commentaar verder is iid over de sliding vind ik onverantwoord dat je je daar uberhaupt mee bezig houdt.
Waarom eigenlijk? een fjord is daar niet voor gebouwd en je hebt wel moeten oefenen dus ik hoop maar dat je een goede bak met perfeckte bodem had.

Met al die dingen zoals hoog springen en hoog dressuur en slidings ed, belast je je paard behoorlijk en kan ie op latere leeftijd pech mee hebben.

Oja had al eerder vermeld maar zorg voor wat nettere combinatie als je een show geef. Vork

dat een fjord dit niet zal kunnen ben ik het niet mee eens.
Elk paard kan het leren zolang je maar plates gebruikt en een goede bodem.
Over die noodstop die word aangegeven zal ik ook niet doen zonder plates,het is beter als als hij speling heeft en niet met zijn voeten door de bodem van de bak heen gaat.
Er komt veel gewicht in een keer op die benen te staan ik zal dat niet zomaar doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 10:04

Ik moet zeggen dat ik getrainde fjorden slides heb zien maken die er heel goed uitzagen hoor, zou een QH jaloers van worden, dus daar niet van *LOL*

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 11:19

haha oke Tong uitsteken maar banshee is geen western paard, dus dit is geen normale sliding, meer een noodstop.
bedankt voor alle info , ik zal het niet meer doen in deze bak zonder de goeie ijzers Lachen

dodi459

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 11:54

Ginny..ziet er weer top uit..Banshee is een heérlijke fjord!! En heb jij ook al die gave fjorden hoodie!! Haha! (die wilde ik ook gaan bestellen!!)

xMariellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 14:57

Wat onwijs gaaf Kwijl Ik had nog willen komen kijken, maar ik was het helemaal
vergeten Bloos Baal er zo van, maarja.. Volgende keer beter Pling

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:27

tita schreef:
Miss_Montana schreef:

Oja had al eerder vermeld maar zorg voor wat nettere combinatie als je een show geef. :Y

----------------------------------------------------------------------------------------------
zo we zijn nu drie pagina's verder en nog steeds bezig met het vertellen van de slidings is slecht en moet allen met speciale ijzers en een goeie bak. de ts heeft al meerdere keren aangegeven het niet meer te doen. en dan nog steeds door blijven "zeiken"
je heb overdrijven en overdrijven.als jullie niets anders te melden hebben dan sliding mag niet en de bak is niet goed reageer dan niet meer. een keer is al duidelijk genoeg!!!!!!!!! je hoeft niet oneindig het blijven herhalen.

zo gin het was wel gezellig en de foto's zijn goed gelukt. je heb het nu een keer gedaan dus nerveus zal je de volgende keer niet meer zijn hopen we
)

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:34

kritiek kan ginny wel tegen. het begint alleen irritant te worden als het herhaalt wordt en ginny keer op keer zegt ok bedankt voor de reacties en zal het niet meer doen. Ze toont intresse en waardeerd alles wat er wordt gezegd anders zou ze geen informatie vragen over de speciale ijzers. Dus het verhaal dat alleen de leuke reactie en de kritiek niet leuk zijn is onzin. het kan altijd beter bij elke ruiter zelfs bij een z ruiter. en daar schaamt ginny zich niet voor. ze neemt alles sirieus en ook de tips neemt ze van harte aan.

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:37

het verhaal dat een fjord niet op sliding stops is gemaakt is ook onzin. want dan kunnen we ook zeggen dat een fjord niet voor de hogere dressuur is gemaakt. moeten we dan doen daar ook maar mee stoppen?en gewoon allen recreatie mee doen?ik vindt het echt onzin. elk paard kan alles leren. dus waarom zou een fjord geen sliding stops kunnen leren tita?heb je daar een verklaring voor?

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:44

Ben jij de bodyguard van GB of zo? Ik vind het wel meevallen met de herhalingen in dit topic het duurde ook immers vrij lang op de vorige pagina voor er vanuit GB zelf een reactie kwam op het stoppen.

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:44

nee hij is haar vriend

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:52

dat is omdat zei een virus op haar com had dus ze zat op die van mij. ben niet haar bodyguard. ben haar vriend Haha! en ik val niemand aan maar vindt het wel erg irritant om te zien dat er maar wordt doorgehamerd op de sliding. ze geeft zelf al aan het niet meer te doen en er niet bewust van te zijn dat je daar speciale ijzers voor nodig heb. niemand is perfect he. en ja er kan altijd wel wat verbeterd worden. ik denk dan als je tip wil geven geef dan een andere tip inplaats van andere te herhalen. daar heeft ze niets aan wel aan andere dingen die er niet gezegd zijn. begrijp je wat ik bedoel?ze heeft de foto's geplaats in de hoop dat er mensen met tips zouden komen ze is onwijs blij dat haar verteld is dat je speciale ijzers nodig heb en dat de bak goed moet zijn. kijk ze rijdt z maar ze rijdt geen western dus ja daar wist ze niets af en is nu blij om het te weten.\het laatste wat ze wil is risico lopen met banshee.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:52

maar ik vind wel dat hij gelijk heeft....
na 1 á 2 keer herhalen is het wel duidelijk wat iemand mening is Knipoog

fiona2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:57

wauw ik vind het echt heel bijzonder wat jij met je paard kan!
Vooral die sliding en het stijgeren lijkt me heel bijzonder!
Ook mooie foto's trouwens
veel succes verder

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 16:00

_Robyn_ schreef:

Op zich wel, maar zo'n driedelig monoloog met verdediging komt bij mij een beetje gefrustreerd over, vandaar. Niemand kan ruiken dat GB een virus op haar computer heeft. Als dan de hele tijd andere mensen voor haar gaan reageren lijkt dat een beetje vreemd.

Ik zou trouwens meer tijd nemen voor je appuyementen. Banshee kan ze meer dan gemiddels goed voor een fjord, maar in het hoge tempo komt hij niet echt tot dragen. Als je ze rustiger rijd maar wel dezelfde impuls probeerd te behouden zullen ze mooier afgewerkt worden met meer kracht.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 16:04

tussen de regels van HAW Knipoog
Richtlijnen

# Het heeft geen zin om een opmerking die al 10 keer is gemaakt nog eens te gaan herhalen

ik zou er in ieder geval wel aardig gefrustreerd van raken Lachen

Atani

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 16:05

Ik vind het ongelooflijk, mensen die zo kunnen rijden. Je moet er enorm veel tijd hebben ingestoken.
Hoe doe je het toch. Echt mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 16:08

Ja, hij kan gelijk hebben. Maar waarom word de kritiek als negatief beschouwd en alle reacties waar je eigenlijk maar vrij weinig aan hebt zoals wat een leuke combinatie behalve alleen maar aangemoedigd? Beter een keer te veel gewaarschuwd dan te weinig. Als meedere keren herhalen niet meer zou mogen dan zouden opmerkingen van: 'Leuk paard' ook niet meerdere keren herhaald mogen worden. Waar het inmiddels ook 3 pagina's van vol staat. Dus eigenlijk slaat die regel helemaal nergens op. En natuurlijk is het veel leuker om te horen te krijgen dat het mooi is dan meerdere keren kritiek krijgen, maar het komt wel op hetzelfde neer. Dus vanaf nu gaan we zowel positieve als negatieve opmerkingen maar 1 keer neerzetten? Volgens eigen bokt regels?

Daarbij moet ik nog even zeggen dat ik de manier van reageren van Ginnybanshee erg goed vind. Dit in tegenstelling tot een aantal mensen die het voor haar opnemen.

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 16:12

Sizzle schreef:
_Robyn_ schreef:

Op zich wel, maar zo'n driedelig monoloog met verdediging komt bij mij een beetje gefrustreerd over, vandaar. Niemand kan ruiken dat GB een virus op haar computer heeft. Als dan de hele tijd andere mensen voor haar gaan reageren lijkt dat een beetje vreemd.

Ik zou trouwens meer tijd nemen voor je appuyementen. Banshee kan ze meer dan gemiddels goed voor een fjord, maar in het hoge tempo komt hij niet echt tot dragen. Als je ze rustiger rijd maar wel dezelfde impuls probeerd te behouden zullen ze mooier afgewerkt worden met meer kracht.

je moet het niet zien als verdediging hoor. helemaal niet juist als dat zo over kwam bied ik daar mijn excuus voor aan.jij vindt het frustrerend om te zien dat ik ginny "verdedig"
ik vindt het frustrerend om te zien dat het herhaalt wordt ondanks ginny gelijk zei ik zal dit niet meer gaan doen en gelijk informatie vroeg naar de ijzers.
maar in ieder geval heb je nu andere tips hopen dat ze er iets mee kan doen. en dat niemand kon weten van haar virus is helemaal waar. even goede vrienden en niemand is gekwets hehehe

en ja het is altijd leuk om te lezen dat andere mensen je paard/pony leuk vinden. je ziet het toch als waardering voor je werk.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 16:20

Miss_Montana schreef:
Ja, hij kan gelijk hebben. Maar waarom word de kritiek als negatief beschouwd en alle reacties waar je eigenlijk maar vrij weinig aan hebt zoals wat een leuke combinatie behalve alleen maar aangemoedigd? Beter een keer te veel gewaarschuwd dan te weinig. Als meedere keren herhalen niet meer zou mogen dan zouden opmerkingen van: 'Leuk paard' ook niet meerdere keren herhaald mogen worden. Waar het inmiddels ook 3 pagina's van vol staat. Dus eigenlijk slaat die regel helemaal nergens op. En natuurlijk is het veel leuker om te horen te krijgen dat het mooi is dan meerdere keren kritiek krijgen, maar het komt wel op hetzelfde neer. Dus vanaf nu gaan we zowel positieve als negatieve opmerkingen maar 1 keer neerzetten? Volgens eigen bokt regels?

Daarbij moet ik nog even zeggen dat ik de manier van reageren van Ginnybanshee erg goed vind. Dit in tegenstelling tot een aantal mensen die het voor haar opnemen.

maar daar heb je idd ook gelijk in, misschien een idee om aan te kaarten bij het forum topic?

ik blijf in ieder geval van mening dat foto's erg kunnen vertekenen, en als je het filmpje bekijkt zie je dat het reuze meevalt Lachen

Banshee loopt in ieder geval erg goed onder ginny, en ik vind eigenlijk nooit ergens een topic van hun 2tjes waar de vonken niet van af slaan Lachen de foto's zien er dit keer weer geslaagd uit. *LOL*

vjenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 23:47

ik vind het er allemaal super uitzien!!!!

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 00:35

Op het filmpje vind ik het ook niet echt een sliding stop. En zo doen wel meerdere dressuurruiters/amazones bij het afgroeten/afsluiten van een kur e.d

Lachen