Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rivano schreef:Opeens blijken nooitgebruikte spieren essentieel bij de besturing van je 1 motorige grasverbruikende viervoeter.
Hoe beter afgericht hoe erger. Alleen al je voet anders in de beugel willen stoppen lokt een reactie uit. Super leerzaam! Maar oude gewoontes slijten langzaam, maar we blijven proberen!
(Als je je binnen bovenbeenspier aanspant dan gaat hij draven. Wist niet eens dat het Mo-Guh-luk was.)
.

Gaaf dat je op zo'n prachtbeest mag stappen! 
probeer alleen soms wel meer ontspannen te zitten . Voor de rest heb je hem mooi lopen

Prachtig paard , En een echte Heer..
Bar schreef:Ben jij echt geemigreerd naar Brazilie?
Valeriej schreef:Prachtige foto's van een geweldig mooie hengst.
Met jou wil ik ook wel ruilen, Brazilië wow!
Heb je heel je familie achtergelaten of ben je verhuisd met vriend/man?
)monique05 schreef:moet toch een beetje op de hoogte blijven hoe het met je gaat.
monique05 schreef:Is toch heel wat anders dan de paarden die je in Nederland hebt gereden.
Lowara schreef:zijn ze allemaal zo mooi daar op stal?
secricible schreef:Rivano, ik blijf jaloers als ik jou zie zitten op die schoonheden die ze daar hebben.
secricible schreef:Wanneer is je werkvisum eigenlijk verlopen, en wat ga je dan doen? Terugkomen in het koude kikkerlandje Nederland lijkt me echt verschrikkelijk na al die zon
Mooie naam heeft hij ook
Ik kan me best voorstellen dat je zenuwachtig was, stel je voor dat mijn instructeur mij ineens op haar stoere zwarte hengst mieterde
Wat geweldig dat je deze kans hebt gekregen, je hebt vast een heleboel geleerd van dit paard. En die opmerking van je instructeur, daar ben ik het ook erg mee eens, liever een koelindekop-paard dan zo'n zenuwensportros